جنگ بین تو و خدا به پایان رسیده است!

جنگ بین تو و خدا به پایان رسیده است!

خانه | Miracles | جنگ بین تو و خدا به پایان رسیده است!

 هیرو اونودا، یک افسر پیاده نظام ژاپنی بود که در دسامبر سال 1944، به هنگ 61 واکایاما پیوست. مقصد او فیلیپین بود که جز قلمرو ایالات متحده ی آمریکا بوده و توسط ژاپن اشغال شده بود. در سال 1945، نیروهای آمریکایی جزیره را پس گرفتند. با این حال اونودا به جنگ ادامه داد و نپذیرفت که  جنگ  تمام شده است.

در سال 1959 در ژاپن اعلام کردند که او فوت کرده است. وقتی یک دانشجوی ژاپنی او را پیدا کرد، اونودا  باز هم با سرسختی تمام نپذیرفت که جنگ به پایان رسیده است، مگر اینکه از مافوق خودش این فرمان را دریافت کند و اسلحه ی خود را زمین بگذارد.

در سال 1974، فرمانده ی سابق اونودا، به جزیره ی لوبانگ رفت تا به او بگوید که ژاپن شکست خورده است و به او فرمان دهد که سلاحش را زمین بگذارد. او بعد از 29 سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، جزیره را ترک کرد.

دوست من! تو هم گاهی اوقات از خدا می ترسی و پنهان می شوی، حتی زمانی که در مورد نجات خودت مطمئن هستی، اما فکر می کنی گناهانی که گاه به گاه مرتکب می شوی تو را دشمن خدا می کند. مانند اونودا، که فکر می کرد جنگ هنوز ادامه دارد.

در صورتی که جنگ بین تو و خدا تمام شده است. تو نجات یافته هستی و با خدا در صلح و آشتی قرار گرفته ای.

کتاب مقدس در رومیان، باب 5، آیه ی 10 می گوید:«هنگامی كه دشمنان خدا بوديم، او بوسيلهٔ مرگ فرزندش ما را با خود آشتی داد؛ پس اكنون كه دوستان خدا شده‌ايم و عيسی مسيح هم در قلب ما زندگی می‌كند، چه بركات عالی و پرشكوهی به ما عطا خواهد كرد.»

 کلمه ی «آشتی» از کلمه ای یونانی، به معنای “بازگشت به رحمت” گرفته شده است.

دوست عزیز! باور کن  تو دیگر نه تنها دشمن خدا نیستی، بلکه دوست او محسوب می شوی. خدا با تو از طریق مرگ پسرش در صلح و آشتی قرار گرفت. عیسی در تو زندگی می کند. تو مورد لطف او واقع شده ای!

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.