تو کافی هستی!

تو کافی هستی!

خانه | Miracles | تو کافی هستی!

خداوند در کتاب مقدس، امثال فصل 14، آیه ی 13 می گوید:«خنده نمی‌تواند اندوه دل را پنهان سازد؛ هنگامی كه خنده پايان می‌يابد، درد و اندوه بر جای خود باقی می‌ماند.»

آیا تا به حال اسم Chonda Pierce،(چوندا پیرس) را شنیده ای که کمدین زن شماره 1 تاریخ و کسی است که کارهایش پرفروش ترین است؟

این قسمت از کتاب امثال واقعیت زندگی این زن با ایمان در سال های متمادی بود. او با غم مرگ شوهر الکلی اش، طرد شدگی زیاد از جدایی دخترش، فشار کاری زیاد، از دست دادن هر دو خواهرش در نوجوانی، زخم های عمیق کودکی و غیره، روبرو شده بود. او در ظاهر چهره ای همیشه شاد داشت، در حالی که در درون قلبش فریاد می زد… آیا من کافی هستم؟

او در فیلم «چوندا پیرس، دیگر بس است» که بسیار عالی و واقعی بود، سوالات گسترده ای را مطرح و راجع به آن بحث می کند. آیا من کافی هستم برای اینکه چهره ی خندان من در واقعیت غم مرا محو کند؟ وقتی در زندگی عزیزانم هیچ تغییری نمی بینم، چطور؟ زمانی که دیگر روی صحنه نمی روم یا به مهمانی ای دعوت نمی شوم و باید در سکوت خانه بمانم، چطور؟

آیا من کافی هستم برای اینکه کسی دوباره مرا دوست داشته باشد؟

دوست خوبم! شاید امروز تو هم با برخی از این مشکلات روبرو شده باشی. یا شاید مشکلات تو متفاوت باشند. یا شاید تعجب کنی و این سوال را از خودت بپرسی که آیا باهوش، با استعداد، جذاب، روحانی، ورزشکار، کارآمد، دوست داشتنی، قوی، یا چیز دیگری هستی.

اگر امروز به‌‌ هر دلیلی احساس «کافی بودن» نمی‌کنی، می خواهم تشویق ات کنم که مانند Chonda ،”چوندا” به کلام خدا تکیه کنی و بر این وعده های خدا که تغییر ناپذیر و ابدی هستند، محکم بایستی:

  • وعده ی اول، در کتاب مقدس، دوم پطرس، فصل 1، آیه ی 3 آمده است:«او همچنين با قدرت عظيمش، هر چه كه برای يک زندگی خداپسندانه نياز داريم، عطا می‌كند و حتی ما را در جلال و نيكويی خود سهيم می‌سازد؛ اما برای اين منظور، لازم است كه او را بهتر و عمیق تر بشناسيم.»
  • ●       وعده ی دوم، طبق کولسیان، فصل 2، آیه ی 10، آمده است:«بنابراين، وقتی مسيح را داريد، همه چيز داريد و وجود شما از حضور خدا لبريز است. مسيح در واقع حاكم بر تمامی رياست ها و قدرت هاست.»
  • ●      وعده ی سوم، در کتاب مقدس، فیلیپیان فصل 2، آیه ی 13 آمده است:«زيرا خدا خودش در وجود شما كار می‌كند تا بتوانيد با ميل و رغبت او را اطاعت نماييد و اعمالی را بجا آوريد كه مورد پسند اوست.»
  • وعده ی چهارم، طبق فیلیپیان، فصل 4، آیه ی 13، آمده است:«هر چه خدا از من بخواهد، با كمک مسيح می‌توانم انجام دهم، زيرا مسيح قدرت انجام آن را به من می‌بخشد.»

دوست من! خداوند از طریق این وعده ها در زندگی تو کار می کند و به تو میل و اشتیاق و قوت می دهد، تا آنچه را که باعث خشنودی او می شود، انجام دهی، (بر طبق، فیلیپیان فصل 2 آیه ی 13)

مهم نیست که چه کاری انجام داده ای، یا چه احساسی داری، یا چه چیزی را از سر گذرانده ای، تو از طریق شناخت مسیح می توانی به هر چیزی که نیاز داری  برسی! تو در نگاه خداوند بی ارزش و یا کم اهمیت نیستی… بلکه در او کامل و بی عیب و قادر به انجام هر کاری هستی!(بر طبق فیلیپیان فصل 4، آیه ی 13)

به تو میل و قدرت می دهد تا آنچه را که او را خشنود می سازد را انجام دهی. به عبارت دیگر، تو کافی هستی و خواهی بود.

 اگر زمانی در این مورد شک کردی از تو دعوت می کنم، که این آیه از کتاب مقدس را بر زندگی خودت اعلام کنی، چون این آیه ها حقیقت هستند و مانند سپر از تو حفاظت می کنند. امثال، فصل 30، آیه ی 5، می گوید:«سخنان خدا کاملا پاک و مبراست. او مانند يک سپر از تمام كسانی كه به او پناه می‌برند محافظت می‌كند.»

همانطور که خانم چوندا می گوید: «می‌دانم که برای هدایت زندگی و هر چیزی که به خاطر خون مسیح پیش می‌آید کافی هستم. به خاطر کاری که او بر روی صلیب انجام داد. عیسی جانش را داد تا به ما ثابت کند که ما کافی هستیم و ارزشش را داشتیم که او جانش را برای ما فدا کند.»

 آمین که امروز را با پیروزی پشت سر بگذاری، دوست عزیز!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.