تو هیچ وقت تنها نیستی!

تو هیچ وقت تنها نیستی!

خانه | Miracles | تو هیچ وقت تنها نیستی!

گاهی اوقات ما آنقدر غرق اضطراب و نگرانی این دنیا و جامعه هستیم که دیگر روی آرامش را در زندگی نمی بینیم. انگار در حال جنگ با دشمنی نامرئی هستیم…

در این شرایط سخت، عیسی با ما صحبت می کند و می گوید: «من اینجا هستم، نترسید.»

دوست من! زمان هایی که احساس تنهایی می کنی و از جنگ خسته شده ای، عیسی دقیقا در کنار توست، و تو می توانی مانند مزمورنویس در مزمور 131، آیه 2، اعلام کنی: «جان مضطرب خود را آرام ساخته ام. اینک، دل من، همچون کودکی که در آغوش مادر آرمیده، آرام و بی تشویش است.»

دوست خوبم! خداوند، امروز و هر زمانی با توست! تو نزدیک قلب او و مملو از آرامش او هستی!

 بیا با هم در این مورد دعا کنیم: «خداوندا، شکر برای حضور آرام بخش و محبت آمیزت که همواره با من است. تو همیشه با من هستی، مانند مادری که نیمه های شب با شنیدن اولین صداهای گریه به سمت فرزند دلبندش می دود. از تو سپاسگزارم که به خاطر من، آرامی کاملت را رها کردی تا نگرانی ها و اضطراب هایم را برداری و به من آرامش ببخشی. تو آرامش من هستی؛ به خاطر تو، خداوندم، آرام آرام هستم. در نام عیسی، آمین.»

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: « “هر روز، یک معجزه” به من کمک کرد تا بفهمم، همیشه دوست داشتنی و خواستنی بودم. تمام خانواده ام مرا رها کرده بودند، هرگز چیز خوبی برای من نمی خواستند و زندگی ام فقط برای راضی کردن آنها بود. وقتی شوهرم به من خیانت کرد، گفتند فراموش کن و پیش او برگرد. درد و رنج من برای آنها اهمیتی نداشت. در دعا بودم و تمام آن لحظات خداوند با من بود و تنهایم نگذاشت. او تمام دردهایم را شفا داد و من عشق بی‌نظیر، آرامش حقیقی و شفای درونی اش را دریافت کردم.

وقتی شروع به خواندن «هر روز، یک معجزه» کردم، از نظر روحانی، خیلی قوی شدم و توانستم هدف زندگی ام را پیدا کنم … و اینکه  خداوند برایم برنامه های عالی  دارد. تشویق شدم تا سبک زندگی قدیمی و منفی‌بافی خود را رها کنم و همه چیز را  پشت سر بگذارم. سفری را آغاز کردم برای مثبت ماندن و نشاط بخشیدن به کسانی که در حال گذراندن شرایط مشابه من هستند. “هر روز، یک معجزه” را با همکارانم به اشتراک می‌گذارم… و مشتاقانه منتظر ایمیل های شما هستم. از شما برای تمام کارهایی که انجام می دهید متشکرم. “هر روز، یک معجزه” را دوست دارم و هر یکشنبه صبح، به کلیسا می روم و در آنجا و همه جا خدا را ستایش می کنم. متشکرم! خدا به شما برکت دهد.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.