تو همیشه برنده هستی!

تو همیشه برنده هستی!

خانه | Miracles | تو همیشه برنده هستی!

هنگامی که پولس رسول مشغول فعالیت و خدمت در راه خدا بود، در رنج و عذاب قرار گرفت و آنچه که برایش اتفاق افتاده بود را بازگو کرد. پولس تعریف می کند که  درد، مصیبت، جفا، خطرها و شمشیرها بر سر راهش بودند… با این حال بلافاصله با قاطعیت اعلام کرد: “اما در همه ی این چیزها، به وسیله ی او که ما را دوست داشت، پیروزی ما کامل می شود.” (می توانی به کتاب مقدس، رومیان باب 8، آیه های 35 تا 37 مراجعه کنی.)

پولس، علیرغم همه ی چیزهایی که تحمل کرد، از جمله: سختی ها … گرسنگی، ضرب و شتم، تهدیدهای مداوم به مرگ و…، خود را بیش از یک فاتح می دانست! او می دانست که در هرحال، همیشه پیروز است.

دوستِ من! در حال حاضر در چه شرایطی هستی؟  من نمی دانم چه وضعیتی داری اما، با وجود هر رنج یا ناراحتی ای، تو همیشه برنده هستی و خواهی بود! زیرا عیسی، نجات‌دهنده ات، تو را تا ابدالاباد خریده و برکت داده است؛ آگاه باش که هیچ چیز و هیچ رنج و سختی ای، هرگز نمی تواند تو را از محبت و عشق او جدا کند!

همانطور که در رومیان باب 8، آیه های 38 و 39 آمده است: «زیرا یقین دارم كه نه موت و نه حیات، نه فرشتگان و نه نیروها و قدرت های فوق بشری، نه پیشامدهای امروز و نه  وقایع فردا، نه قدرت های آسمانی و نه بلندی و نه پستی و خلاصه هیچ چیز در تمام آفرینش نمی‌تواند ما را از محبتّی كه خدا در خداوند ما عیسی مسیح آشكار نموده، جدا سازد.» دوست خوبم! من هم تو را دوست دارم و برایت دعا می کنم!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.