تو منحصر به فرد هستی!

تو منحصر به فرد هستی!

خانه | Miracles | تو منحصر به فرد هستی!

امروز می خواهم به تو یادآوری کنم، که تو منحصر به فرد و فوق العاده ارزشمند هستی! فکر می کنم همه ی ما نیاز به این یادآوری داریم.

بله، خداوند تو را همین طور که هستی، آفرید، و خلقت تو به درستی انجام شده است! هیچ کس شبیه تو نیست! و این فوق العاده است! تو دردانه و بی مانند هستی!

شاعر معروفی اینطور می گوید: «خودت باش! بقیه ی نقش ها قبلا گرفته شده اند.»

خودت باش دوست من! خدا تو را این طور خلق کرده، و آن گونه که هستی، برای اطرافیان و دوستان و نزدیکان خودت با ارزشی! جهان به یک کپی از هیچ کس دیگری احتیاج ندارد.

همانطور که در مزمور 139، آیه ی 14 آمده است: «تو را سپاس می‌گویم، زیرا عجیب و مَهیب ساخته شده‌ام؛ اعمال تو شگفت‌انگیزند، جان من این را نیک می‌داند.»

یکی از عزیزان کلیسا در پیامی چنین نوشته است: “من خیلی به ایمیل های شما نیاز دارم … شوهرم را چند وقت پیش از دست دادم، قبل از فوتش آیات کتاب مقدس را برای او می خواندم… در زندگی هم هر بار که خسته و ناامید می شوم، شما چیزی از خداوندمان عیسی مسیح برای من می فرستید که می گوید: ” بلند شو و دوباره ادامه بده! صبح  روزی که همسرم از دنیا رفت…چیزی برای من فرستادید که به من یادآوری کرد، تنها نیستم. همیشه سپاسگزار شما و عیسی مسیح خواهم بود … خدا را شکر که شما و تیم تان به این کار زیبا در خداوند ادامه می دهید … و افتخار می کنم که عیسی پدر ماست!” 

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.