تو قادری مسیر تاریخ را تغییر بدهی!

تو قادری مسیر تاریخ را تغییر بدهی!

خانه | Miracles | تو قادری مسیر تاریخ را تغییر بدهی!

ما در کتاب مقدس می خوانیم که چطور افرادی دنیای خودشان را تغییر دادند. درست در زمانی که فرهنگ  و شالوده ای که خودشان در آن بودند خوشایند نبود، توانستن تاثیر مثبت و منحصر به فردی بر محیط خود داشته باشند.

یوسف حاکم مصر شد و حتی مصری هم نبود. دانیال یک فرمانروا و مدیر شد و به دلیل حکمتی که داشت در دربار پادشاه بابل به عنوان یک خارجی، شناخته شده و مورد احترام بود. استر، فقط یک دختر جوان ساده یهودی بود، اما ملکه ی کشوری شد که قومش در آنجا اسیر شده بودند.

یک نقل قول از یکی از کشیش های همکارم را با شما به اشتراک می گذارم… «اگر ملکوت خدا بر نحوه زندگی ما در کلیسا تاثیری نداشته باشد، هرگز نمی توانیم انتظار داشته باشیم که خدا به ما قدرت دهد تا بر فرهنگ های جهان و اطرافمان تاثیر بگذاریم.»

به عبارت دیگر، نقش تو به عنوان شاگرد عیسی مسیح، این است که اجازه دهی خداوند در زندگی تو کار کند تا بتوانی بر محیط و اطرافیانت تاثیرگذار باشی. اما این فقط از طریق کار روح القدس در زندگی ات امکان پذیر است و این ثمره ی فیض او در عمل است.

استر، دانیال و یوسف فقط شرایط خود را تغییر ندادند. آنها از طریق آگاهی و ایمانشان بر مردم عصرِ خود نیز تاثیر گذاشتند و محیط خود را دگرگون کردند… به قدری که مسیر تاریخ را تغییر دادند.

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «چند ماه پیش، آماده بودم که کار 15 ساله ام را رها کنم. از کارم راضی بودم و پدرم به من یاد داده بود که سخت کار کنم و صادق باشم و مهم تر از همه خودم باشم. ایماندار هستم و در محیطی بدون خدا کار می کردم که پر از بدبینی، شکایت و فریب دادن مردم و همینطور بی احترامی به قوانین و اختیارات بود. به معاون سرپرستم توضیح دادم که من متعلق به این گروه نیستم. او به من گفت که در آن تاریکی، نوری باشم. تمامی سعی خودم را کردم، اما دیدم که نور من شروع به ضعیف شدن کرد و احساس شکست کردم. هر روز پیام های شما را می خواندم و در کلام خدا تعمق می کردم و متوجه شدم که امیدی وجود دارد و خدا هرگز مرا رها نکرده تا مثل یک گل بدون نور بمیرم. پیام های شما من را بلند کرد و از مرگ روحانی نجات داد. وقتی آدم ها از مشکلاتشان صحبت می کنند پیام های شما را برایشان می فرستم. از این که هستید و روحم را زنده کردیده اید متشکرم.»

دوست من! پادشاه جلال، در تو زندگی می کند و به تو این قدرت را می دهد که حیات، تازگی و شفا را به دیگران هدیه بدهی… و حتی مسیر تاریخ را تغییر دهی!

آیا به این باور داری؟

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.