تو عضو خانواده ی الهی هستی!

تو عضو خانواده ی الهی هستی!

خانه | Miracles | تو عضو خانواده ی الهی هستی!

از خداوند برای خواهر و برادرهایی که در مسیح به من داده است ممنونم. همیشه از دیدن بزرگی و عظمت خانواده ی الهی به وجد می آیم. خانواده ای که تو هم عضوی از آن هستی. او تو را انتخاب کرده است، دعوت کرده است و به عنوان فرزند، پذیرفته است.

در کتاب مقدس، مکاشفه باب 5، آیه ی 9، آمده است: «ایشان برای او سرود جدیدی می خواندند و می گفتند: تو لیاقت داری که طومار را بگیری و مُهرش را باز کرده، آن را بخوانی، زیرا جانت را قربانی کردی و مردم را از هر نژاد و زبان و قوم و قبیله برای خودت خریدی.»

دوست من! تو بخشی از این خانواده ی الهی هستی که از افراد هر قوم و قبیله، زبان و نژاد و ملیتی تشکیل شده است. وقتی به این موضوع فکر می کنی که از هر چهار گوشه ی جهان خواهر و برادر داری، بسیار شگفت زده می شوی!

لطفا به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «چقدر زمان زود می گذرد، باورم نمی شود که دو ماه از ثبت نام من برای «هر روز، یک معجزه» گذشته باشد. از شما خواهران و برادرانم که ما را در دعا حمایت می کنید تشکر می کنم. پیام های روزانه ی شما برای من بسیار عالی و تشویق آمیز هستند. هر صبح که آنها را دریافت می کنم خداوند با قلبم صحبت می کند و با آنچه که در خانواده ی ما اتفاق می افتد مرتبط است. خداوند ما، چقدر بی نظیر است، فقط کافی است به او اجازه دهیم که وارد زندگی ما شود و محبت، فیض، بخشش و حمایتش را به ما نشان دهد. به خاطر کار فوق العاده ای که برای حمایت از خواهران و برادران خود در سراسر دنیا انجام می دهید،  سپاسگزارم. پدر، تو را شکر می کنم برای وجود این انسان های عالی در زندگی ام. خداوند به شما، حامیان و همکارانتان، و کسانی که با شما هم دعا هستند، برکت دهد.»

دوست خوبم! امروز این باور را بپذیر که تو هم مثل این دوست همراه ما عضو بدن مسیح و این خانواده ی منحصر به فرد، هستی. تو کاملا متعلق به این خانواده هستی!

در این خانواده ی الهی تو می توانی نقش بسیار مهمی در تشویق کردن، بلند کردن، دعا کردن و غیره… داشته باشی. از بودن در این خانواده ی ارزشمند و گرانبها لذت ببر و به آن عشق بورز.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.