تو شایستگی خدمت به خدا را داری.

تو شایستگی خدمت به خدا را داری.

خانه | Miracles | تو شایستگی خدمت به خدا را داری.

در ابتدای سفرم با خدا، برای من دور از تصور بود که هر روز “انسان های زیادی” پیام های تشویق آمیز من را بخوانند! در ابتدا من هم به جای این که شاگرد واقعی مسیح باشم، بیشتر شبیه یک نو ایمانِ بودم!

 واقعیت این است که من، هم روزی، جوان بودم و تا حدی با تصوری که از “مسیحیان کامل” در ذهنم بود، فاصله داشتم. با وجود این که به کلیسا می‌ رفتم ولی زندگی‌ ام به طور کامل شکل نگرفته بود. وقتی به زندگی خودم نگاه می‌ کردم، حس می کردم شاید عیسی می گوید: “باید کارهای زیادی در زندگی این شخص انجام دهم!”

 می خواهم خاطره ای  از یکی از عزیزان همکار تعریف کنم. او سال ها پیش، در یک جلسه ی دعا حس کرد خداوند او را برای خدمت خود فراخوانده است. مردی که سال های زیادی از ایمان اش می گذشت، توجه او را به خودش جلب کرد. این عزیز با اشتیاق زیاد به او گفت: «امشب خداوند مرا برای خدمت فراخوانده است!! و من می خواهم خدا را خدمت کنم! او از زندگی من برای لمس قلب افراد زیادی استفاده خواهد کرد!» 

آن مرد جواب او را این گونه داد: «تو؟ مطمئناً نه…» انگار آبی سرد روی فرد ریخته شد!

 دوستِ من! آیا تا به حال چنین مورد مشابهی برای تو اتفاق افتاده است؟ آیا تا به حال توسط افراد خاصی از نزدیکان ات، ناامید شده ای؟
آیا کسی سعی کرده صدایی که خدا در قلب ات قرار داده را از بین ببرد و چیزی شبیه این را به تو بگوید؟: «تو؟ مطمئناً نه…»

 بسیاری از انسان ها احساس می کنند شایستگی خدمت به خدا را ندارند… و ممکن است برخی از خود بپرسند که شاید من به صورت اشتباه و یا تصادفی در این خدمت هستم!

دوستِ من! امروز، چه احساسی داری؟ احساس ناتوانی؟ احساس بی فایده و بی ثمر بودن؟ می خواهم به تو بگویم که خدا، تو را با محبتی بی قید و شرط دوست دارد. مهم نیست که چه کاری انجام می دهی یا نمی دهی. او تو را دوست دارد و این را بدان… خدا از مردم عادی برای انجام کارهای خارق العاده استفاده می کند!

یکی از ارزش‌های اصلی پادشاهی خدا، دادنِ افتخار است…دادنِ ارزش به اشخاص، با نشان دادنِ آن چه که هستند و آن چه که می‌توانند باشند.

 این باعث می شود باور کنیم، محبت خداوند به ما بیشتر از محبت ما نسبت به اوست!

 دوستِ من! تو فوق العاده، منحصر به فرد و قابل ستایش هستی. من امروز تو را دعوت می کنم که این حقیقت را باور کنی!

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «می‌ خواستم از شما برای کلمات تشویق‌ کننده ی”هر روز، یک معجزه” تشکر کنم. من از خواندن موضوعات مختلف، چیزهای زیادی یاد می‌گیرم. من واقعاً عاشق جمله پایانی ایمیل های شما هستم: «ممنون که هستی». من هیچ برنامه ی اینترنتی را سراغ ندارم که این گونه با قلب انسان ها صحبت کند، به خصوص زمانی که در مورد سفر خود با خداوند احساسات متفاوتی دارید. آمین که خداوند به شما خیر و برکت دهد، زیرا شما قلبِ خدمت به انسان ها را دارید.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.