تو شاهکار خداوند هستی.

تو شاهکار خداوند هستی.

خانه | Miracles | تو شاهکار خداوند هستی.

دوست عزیز! آیا می توانی تفاوت بین دو کفشدوزک را تشخیص دهی؟ شاید هنوزنه. همه ی آنها متفاوت هستند. رنگ، اندازه و حتی تعداد لکه های روی بال های آنها، هر کدام ویژگی ها و زیبایی خاص خود را دارند. هرکدام دارای جزئیات کوچکی هستند که آن را منحصر به فرد می کند، که تو به عنوان یک انسان، در نگاه اول آن را درک نمی کنی. چرا؟ چون تو این موجودات کوچک را خلق نکرده ای… این خداست که همه چیز را آفرید، همه چیز را به وسیله ی کلامش آفرید… از جمله تو را!

همانطور که در کتاب مقدس، مزمور 139، آیه ی 13، آمده است: ” تو مرا در رحم مادرم نقش بستی و مرا به وجود آوردی.”

  دوست من! تو کمی شبیه به یک کفشدوزک هستی! در نگاه اول، کسانی که تو را نمی شناسند، نمی دانند چه چیزی تو را بسیار خاص می کند و گاهی حتی خودت به آن توجه نمی کنی. با این حال خدا با دقت رنگ تو را انتخاب کرد، همچنین ویژگی های صورت، قد، و غیره… او مطلقاً اشتباهی مرتکب نشد.

 چه عاشق آنچه در آینه می بینی باشی و چه دوستش نداشته باشی، شاهکار خدا هستی! تو مخلوق او هستی و او هرگز از ساختن تو پشیمان نبوده و نخواهد بود.

 این حقیقت را با تمام قدرت خود دریافت و باور کن. اجازه نده از دروغ های دشمنت که دوست دارد تو را مسخره کند و در گوش تو تکرار کند که هیچ ارزشی نداری و دنیا بدون تو بهتر خواهد بود، غرق شوی. این یک فریب است!

لطفا به شهادتی از عزیزان همراه ما توجه کن: «از شما برای پیام الهام بخش روزانه بسیار متشکرم. به من کمک زیادی می کند. گاهی وقتی این متن ها را می خوانم گریه می کنم چون می فهمم چقدر برای خدا ارزشمندم. اکنون وقتی در کارم با مشکلاتی مواجه می شوم استرس کمتری دارم. قبلا هر بار که همکارانم مرا آزار می دادند، خیلی استرس داشتم. اما حالا وقتی می شنوم که آنها علیه من سخنان بد می گویند، همیشه به خودم می گویم: «مهم نیست مردم مرا چه ببینند، من نزد خدا با ارزشم و او مرا همانطور که هستم دوست دارد.» این کلمات از «هر روز، یک معجزه» است. من دیگر درد نمی کشم زیرا اکنون می دانم که خدا با من است. از تیم شما خیلی ممنونم که به من کمک می کنید. اکنون می دانم که معجزه ی خدا بر من کار می کند.»

دوست خوبم! از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی… «خدای من، از تو سپاسگزارم که باعظمت و شگفتی مرا در شکم مادرم شکل دادی. می دانی که گاهی اوقات در تقلا هستم تا خودم را آنطور که هستم بپذیرم. امروز تصمیم می‌گیرم، باور کنم که تو به من قدرت می‌دهی تا خودم را از چشمان تو دوست داشته باشم و ببینم! درنام عیسی، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.