تو به حضور خداوند احتیاج داری!

تو به حضور خداوند احتیاج داری!

خانه | Miracles | تو به حضور خداوند احتیاج داری!

دوست دارم این حقیقت را مدام به یاد بیاورم که هر روز صبح، آغاز روزی جدید است. وقتی که خورشید طلوع می کند، وعده های پادشاهی خداوند و معجزات او است. خدا می تواند هر روز، کاری جدید در من و با من انجام دهد. او می تواند از من برای تشویق و تقویت برادران و خواهران ام استفاده کند و من این کار را بیش از هر چیز دیگری دوست دارم!

البته خدمتی که در خداوند انجام می دهم، مستلزم سازماندهی و برنامه ریزی و همچنین کار زیاد است. اما فراتر از همه این چیزها، خدا، خدای زندگی من است.  او منبع آرامش و شادی من است. در واقع، حضور او چیزی است که هر روز بیش از هر چیزی به آن نیاز دارم. حضور، محبت و حیات او به من بال پرواز به سوی جاودانگی می دهد!

دوست من! آن چه تو نیاز داری پاسخ های بیشتر، روش های متفاوت یا برنامه های مختلف نیست. قبل از هر چیز دیگری، تو به خدا نیاز داری! و او بسیار شگفت انگیز است!  او هر روز، هر ساعت، هر دقیقه و هر ثانیه در کنار تو می ایستد. از طلوع خورشید او درست همین جا، کنار تو است.

کتاب مقدس، مزمور 130، آیه ی 6، می گوید: «من بیشتر از نگهبانانی

که منتظر طلوع صبح هستند، در انتظار خداوند می‌باشم.»

او کلمات تشویق کننده را برای تو زمزمه می کند. او محبت اش به تو را در کلام اش تایید می کند.

ارمیا، فصل 31، آیه ی 3، می گوید: «از همان‌ گذشته‌ های‌ دور، به‌ ایشان‌ گفتم‌: ای‌ قوم‌ من‌، شما را همیشه‌ دوست‌ داشته‌ ام‌؛ با مهر و محبت‌ عمیقی‌ شما را به سوی‌ خود کشیده‌ام‌.»

دوست من! آیا ایمان داری که حضور خدا برای ات کافی است؟ اگر چنین است، از تو دعوت می کنم که امروز صبح با سخنانِ قلب ات، خداوند را پرستش کنی.

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.