تو انعکاسی از ذات خداوند هستی!

تو انعکاسی از ذات خداوند هستی!

خانه | Miracles | تو انعکاسی از ذات خداوند هستی!

وقتی ماه کامل می شود؛ طبیعت، منظره ای بسیار زیبا را به ما نشان می دهد…قرص ماه، خیلی واضح در آسمان شب نمایان شده و می درخشد!

آیا تا به حال شده است که به آسمان نگاه کنی و فریاد بزنی: «چقدر امشب ماه زیبا و درخشان است!» در واقع این جمله درست نیست. چون ماه به خودی خود نمی درخشد و قادر به تولید نور نیست، بلکه به کمک انعکاس نور خورشید که می سوزد و نور تولید می کند، می درخشد.

دوست خوبم! من و تو هم شبیه ماه هستیم، که به تنهایی قادر به تولید نور نیستیم. فقط می درخشیم، چون عیسی مسیح در ما زندگی می کند.

کتاب مقدس در این مورد می گوید: ما نور جهان هستیم که برای درخشش، فراخوانده شده است. (می توانی به متی باب 4، آیه های 14 تا 16 مراجعه کنی.)

 تو می درخشی چون، ماهیت او را آشکار می کنی. همچنین وقتی در محبت عمل می کنی و می بخشی، یا در قلب خود انتخاب می کنی که فروتن باشی، می درخشی. این درخشش، اصیل است، زیرا از عیسی که منبع نور است، ساطع می شود.

لطفا به شهادتی از همراهان ما توجه کن: «هر روز، یک معجزه» به من در کارهای روزمره کمک می‌کند، مانند مهربانی با دیگران، اینکه چگونه عیسی مرا بسیار دوست دارد و وقتی به او نیاز دارم، آنجاست. من از طریق او می توانم هر کاری انجام دهم و خواهم جنگید. چون می دانم که انعکاسی از خداوند هستم. ممنونم از پیام های روزانه ی شما.

دوست من! از تو دعوت می کنم که روی این موارد تعمق کنی:

  • تو نور هستی، زیرا خداوند پیش از تو، نور بود.
  • ●       تو  دیگران را محبت می کنی، چون خداوند اول تو را محبت کرد.
  • تو زنده هستی، زیرا او بر مرگ غلبه کرده و پیروز شد.

بنابراین هر آنچه که هستی، تجلی و انعکاس ذات خداوند است که در درون تو کار می کند!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.