تمرکزت را بر ملکوت خدا بگذار!

تمرکزت را بر ملکوت خدا بگذار!

خانه | Miracles | تمرکزت را بر ملکوت خدا بگذار!

 آیا با این آیه از کتاب مقدس آشنا هستی؟ این یکی از انقلابی ترین آیه های کتاب مقدس است:

«اگر شما قبل از هر چيز، به ملكوت و عدالت خدا دل ببندید، او همهٔ اين نیازهای شما را برآورده خواهد ساخت.» (می توانی به متی، فصل 6، آیه ی 33، مراجعه کنی).

 سوال این جاست که چرا این آیه، تا این حد انقلابی است؟

 زیرا در تضاد شدید با هر چیزی که در اطراف مان می شنویم است. مانند: “مهمترین موضوع پول درآوردن است” و یا آن چه گاهی اوقات در قلب مان به خود می گوییم: من واقعاً نیاز دارم که به اندازه ی کافی پول داشته باشم که هزینه ها را بپردازم یا  من برای خرید لباس برای خانواده ام و خودم به پول بیشتری نیاز دارم و…

 بنابراین، در این صورت اولین نگرانی ما دیگر ملکوت خدا نیست، بلکه این است که بفهمیم چگونه به زندگی خود ادامه خواهیم داد… عیسی، به ما می گوید نگران زندگی خود نباشیم، چون او می خواهد عاشقانه به ما یادآوری کند که پدر آسمانی ما از آن مراقبت می کند و اینکه  سهم ما فقط این است که به او نزدیک بمانیم.

 جستجو کردن ملکوت خدا، رابطه ی تو با او را در اولویت قرار می دهد.

دوست من! با ایمان، این را بپذیر که  من و تو از ملکوت خدا، همچون نهری جاری خواهیم شد.

 از متفاوت اندیشیدن نترس! اولویت و اولین نگرانی ات، این نباشد که چگونه از روزی به روز دیگر زندگی کنی، بلکه اولویت ات باید رابطه ی تو با خدا باشد…و البته به طور خاص از پویا و عمیق بودن رابطه ات اطمینان حاصل کن. این نقطه ی آغاز است! همان طور که کلام می گوید، همه ی نیازها برآورده خواهند شد…

از تو دعوت می‌کنم که با من دعا کنی… «پدر، از تو ممنونم که به من یادآوری کردی که در ابتدا به دنبال ملکوت تو باشم، که مهم ترین چیز است. من تصمیم   می‌ گیرم که ملکوت تو را در زندگی روزمره، روابط  و امور مادی ام در اولویت قرار دهم.. و من ایمان دارم، چون تو اعلام کردی که همه ی نیازهای من برآورده خواهند شد، پس همین طور می شود!  در نام عیسی، آمین.»

 به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «من از خواندن ایمیل های شما لذت     می برم، و برای آن، زمانِ مشخصی را اختصاص می دهم! خیلی وقت‌ها در روزی که افسرده یا نگران هستم، پرستش، روحیه‌ ام را بالا می‌ برد و مرا به سوی خدا راهنمایی می‌ کند. من این ایمیل ها را با دوستان ام نیز به اشتراک می گذارم. برکت خداوند با شما باشد!”

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.