به کلام خدا گوش کن!

به کلام خدا گوش کن!

خانه | Miracles | به کلام خدا گوش کن!

در زبان یونانی، برای معادل «کلمه» یا «کلام»، دو واژه وجود دارد:

  • واژه ی «لوگوس»، به معنای کلام نوشته شده ی خدا. ( یعنی آنچه که در کتاب مقدس می خوانی.)
  • واژه ی «ریما»، به معنای کلام مکاشفه شده ی خدا. (که به کلام نازل شده ی خدا اشاره دارد، کلامی شخصی، که به کسی داده شده است.)

من عاشق شنیدن مکاشفه ای از خدا، «همان کلماتی که در قلبم می شنوم»، هستم! وقتی خدا با عمیق ترین قسمت وجودم صحبت می کند، آنقدر قدرتمند است که می تواند مرا روزها، هفته ها و حتی برای تمام عمر، پر از قوت نگه داشته و به دوش بکشد.

امروز می خواهم تشویقت کنم تا گوش جانت را به روی صدای خداوند باز کنی و آن را بشنوی. تنها اوست که تو را عمیقا می شناسد و آنچه را که در حال حاضر باید بشنوی، می داند. اجازه بده این صدای الهی، تو را تشویق کرده و از سختی ها عبور دهد!

لطفا به شهادت یکی از همراهان ما توجه کن: «از شما برای یادآوری مداوم محبت و عشق عیسی، سپاسگزارم. چندین ماه پیش، در افسردگی شدید و تاریکی غرق شده بودم. خسته و ناامید بودم و مدام به پایان دادن زندگی ام فکر می کردم. اگرچه دلایلی برای ادامه ی زندگی داشتم اما دیگر قوتی در جانم باقی نمانده بود. یک شب با صدای بلند گریه می کردم که خداوند از طریق یک برنامه ی تلویزیونی مسیحی، به وضوح با من حرف زد. احساس کردم،  ناگهان چیزی تاریک، درونم منفجر شد و به نوری روشن در اتاقم تبدیل گردید. از آن شب، احساسی متفاوت دارم و هر روزم را با اطمینان از اینکه خداوند می شنود و برای من برنامه دارد، می گذرانم. ممنون از شما.” 

دوست من! باشد که عیسی، امروز دوباره به قلب تو خدمت کند.

از تو دعوت می کنم که خداوند را با این سرود دلنواز و زیبا بپرستی و اجازه دهی که دعا، از قلب تو همچون بخوری خوشبو نزد خداوند بالا رود.

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.