به عیسی متصل بمان.

به عیسی متصل بمان.

خانه | Miracles | به عیسی متصل بمان.

عیسی مسیح، در کتاب مقدس، یوحنا باب 15، آیه 5، فرمود: «بله، من تاک هستم، شما نیز شاخه های من…» او تاک است… یعنی همه چیز از اوست. هر چیزی که احتمالا می تواند حیات را به شاخه برساند، از تاک می آید. همان طور که شاخه به خودی خود نمی تواند میوه بدهد، تو نیز اگر به عیسی متصل نباشی نمی توانی…

متصل ماندن به عیسی یعنی…

  • افکار خود را به روی او ثابت نگه داری،
  • قلب خود را به روی او باز نگه داری،
  • و کارهای خود را بر طبق اراده ی او انجام دهی.

شاخه، یک تکه چوب مرده است که به خودی خود حیات ندارد و مستقیما از تاک تغذیه می شود. بنابراین تا زمانی که به درخت تاک متصل باشد می تواند میوه بدهد، انگور، میوه ای شیرین و با رنگ های مختلف است که می توان آن را به آبمیوه یا شراب تبدیل کرد.

کتاب مقدس می گوید ما هر آنچه را که نیاز داریم در عیسی مسیح بدست آورده ایم. در او زیست می کنیم، حیات داریم، حرکت می کنیم و توسط او قوت و قدرت انجام هر کاری را داریم و تنها برای جلال نام او میوه های بسیار به بار می آوریم!

دوست من! امروز، بدان که بدون عیسی هیچ کاری نمی توانی انجام دهی. به عنوان یک شاخه، وظیفه تو این است که محکم به تاک متصل بمانی…یعنی به عیسی!

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: « برای من خیلی مهم است که از طریق دعا و ستایش با خداوند ارتباطی مستقیم داشته باشم. “هر روز، یک معجزه”  به من کمک کرد تا در گفتگوی با او استوار بمانم. ممنونم برای تمام خدمت هایتان در خداوند.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.