به دعا کردن ادامه بده!

به دعا کردن ادامه بده!

خانه | Miracles | به دعا کردن ادامه بده!

تو را نمی دانم، اما برای من تحمل کردن خیلی آسان نیست و همیشه چالش برانگیز بوده است!

 نویسنده ی معروفی در این مورد می گوید: «کم تحمل بودن مخصوصا در دعا، یکی از بزرگترین دلایل شکست است. ما منتظر نمی مانیم و می خواهیم مانند مایکروویو، سریع عمل کنیم در حالی که خداوند برعکس ما، با صبوری و آرامی، کم کم ما را آماده می کند و پیش می رود.»

دوست من! امروز تشویقت می کنم که در این سفر، دست از دعا کردن برنداری و تا به آخر ادامه دهی!

آیا منتظر جواب دعاهایت هستی، یا هنوز پاسخی دریافت نکرده ای؟ به دعا کردن ادامه بده و دست از تلاش برندار. در انتظار خداوند بمان!

مانند آن زن در انجیل لوقا، باب 18، آیه های 1 تا 8، که عیسی داستانش را برای شاگردان تعریف کرد تا آنها را تشویق کند که دعا کنند و دلسرد نشوند، خداوند تو را هم فراموش نکرده، او برای تو شفاعت می کند و اراده ی او در زندگی تو در حال انجام است.

لطفا به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «از پیام های تشویق آمیزتان بسیار سپاسگزارم. امروز برای من شروع هفته ای است که بعد از دعاهای مستمر تصمیم گرفتم در روزه بمانم. خیلی زیباست که یک روز با کلمات خاص کتاب مقدس دعا می کنی و درست همان روز در رابطه با آن کلمات و آیات و دعاها پیامی دریافت می کنی! فقط خدا می تواند این کار را انجام دهد. از شما تشکر می کنم به خاطر وقت، انرژی، تمرکز، فداکاری و عشقی که برای این خدمت صرف می کنید. با فرستادن این پیغام های دلگرم کننده و امید بخش، می توانید برکات زیادی را دریافت کنید. به این خدمت ادامه دهید، دعا می کنم خداوند به شما و همراهان شما برکت دهد.»

دوست خوبم! تصور کن، من و تو همه چیز را تحمل کرده و در دعا استوار ایستاده ایم و همه ی جنگ ها را به دستان خداوند سپرده و پیروز شده ایم.

به نظرت آیا این پیروزی ارزش این را ندارد که صبور باشیم تا خداوند به زمانش در زندگی ما کار کند؟

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.