برای خداوند مقدس باش!

برای خداوند مقدس باش!

خانه | Miracles | برای خداوند مقدس باش!

اینترنت یک وسیله ی ارتباطی فوق العاده است که امکان دسترسی به انجیل را در سراسر جهان فراهم می کند و انسان ها را در مسیرهای ایمانی خود تشویق می‌ کند. اما متاسفانه، این فضا، یک وسیله ی کاربردی برای گناه نیز است!

هر روز، میلیون‌ها ویدیو و تصویر، در فضای مجازی قرار می‌ گیرند، و به طور حتم، همه ی آن ها برای جلال خداوند مورد استفاده قرار نمی گیرند. منظور من محتوای نامناسب و ناشایست است و همچنین در مورد تهمت، خشونت، شایعه ها و چیزهایی که نه تنها روح تو را تغذیه نمی کنند… بلکه بر علیه کلام خدا هستند!

 داوود، در کتاب مقدس، مزمور 101، آیه ی 3، می گوید: «هر چیز بد و ناپسند را از پیش چشم خود دور خواهم نمود. کردار افراد نادرست را دوست نخواهم داشت و در کارهای شان سهیم نخواهم شد.»

خواست داوود این بود که خدا را با تمام قلب اش خشنود کند. با این حال، او نگاه ناروایی به همسر مرد دیگری داشت و به خدای خود گناه ورزید. اما پس از آن، به گناه خود اعتراف کرده و با این دعا توبه کرد:

«خدایا، دلی‌ پاک‌ در درون‌ من‌ بیافرین‌ و از نو، روحی‌ راست‌ به‌ من‌ عطا کن‌.»

(می توانی در این مورد به مزمور 51، آیه ی 10، مراجعه کنی).

دوست من… آیا تو نیز تصمیم داری که نگاه و تمام وجود ات از شرارت دوری کند؟ البته شاید گاهی اوقات اراده ی لازم برای این کار را نداشته باشی، اما خداوند، به تو کمک می کند.

امروز می خواهم تو را تشویق کنم به این جمله فکر کنی: خواست خدا این است که تو مقدس باشی.

او در کلام خود، لاویان، فصل 20، آیه ی 26، می گوید: «برای‌ من‌ مقدس‌ باشید، زیرا من‌ که‌ خداوند هستم‌ مقدس‌ می‌ باشم‌ و شما را از سایر اقوام‌ جدا ساخته‌ ام‌ تا از آن‌ من‌ باشید.»

دوست عزیز! در نام عیسا، از خدا روحی استوار بخواه، روحی که مصمم به نگاه، زندگی و فکری “خالص و متعهد” است.

بیا با هم دعا کنیم… «خدای من، تو آرزوی قلبی مرا برای خشنود کردن خود می بینی. همچنین تو می دانی چه قدر برای من سخت است که به تصمیم ها و وعده های ام عمل کنم. تمنا دارم تا از روح و جان خود، بیشتر از قبل  بر من بریزی. مرا متحول و تبدیل کنی، افکارم را هدایت کنی و مرا پاک کنی. باشد که تمام زندگی من، افکار، اعمال و گفتار ام تو را جلال دهد… به نام عیسا دعا کردم، آمین!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.