با نور خداوند بدرخش!

با نور خداوند بدرخش!

خانه | Miracles | با نور خداوند بدرخش!

همه ی ما به شباهت خدا آفریده شده ایم. همانطور که در کتاب مقدس، پیدایش، فصل 1، آیه ی 27 می خوانیم: «پس خدا انسان را به شباهت خود آفريد. او انسان را زن و مرد خلق كرد.»

 بنابراین، همه ی ما در درون خود نوری از خدا را داریم.

حدود بیست و هفت سال پیش، در طیِ یک گردهمایی، شخصی عنوان کرد: «همه ی ما انسان ها توسطِ خداوند منحصر به فرد آفریده شده ایم. خداوند به هر شخص نگاهی ویژه و منحصر به فرد دارد و نوری خاص در قلب  او نهاده است. این نور می بایست در قلب های ما حفظ شود.»

دوست من! نوری که خداوند در وجودِ تو گذاشته را از دست نده،  این نور، دلیلی می باشد که باعث می شود مردم در حضور تو احساسِ آسودگی، آرامش و خوشحالی کنند. این چیزی است که جهانِ پیرامونِ تو را به شیوه ای مثبت تغییر می دهد، همچنین به مردمِ اطراف تو نگاهی اجمالی به خداوند می دهد!

نور الهیِ تو، باعث می شود، منحصر به فرد باشی. هیچ کس جز تو نمی تواند کاری را که انجام می دهی، انجام دهد یا همانی باشد که تو هستی. به همین دلیل است که در هر جایی که قرار داری، دنیا به تو و نور الهیِ تو نیاز دارد.

دوستِ من!!!با نورِ خداوند بدرخش… تو با این کار، به او اجازه می دهی از تو در زندگیِ کسانی که به خدا نیاز دارند استفاده کند!

نور الهی، تو را خاص و منحصر به فرد می کند!

لطفا به شهادتی از یک دوستِ همراه توجه کن: «می‌دانم که همه به خاطر “هر روز، یک معجزه” از شما تشکر می‌کنند، اما احساسات من بسیار عمیق‌ تر از قدردانی است. اغلب اوقات این ایمیل ها، مانند نوری درخشان در آسمانِ تاریکِ زندگی من هستند. کلمات واقعا نمی توانند بیان کنند که شما چه احساسی در من بر می انگیزید، اما باید بگویم که هر روز، زندگیِ من و کنار آمدنِ با آن، برای من بسیار آسان تر می شود، زیرا این پیام ها همیشه درست به هدف می زنند. خداوند حقیقتا در زندگی روزمره ام، مرا برکت داده است. ممنون برای قلب پر از مهر شما عزیزان.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.