این یک وعده برای هر روز زندگیت است

این یک وعده برای هر روز زندگیت است

خانه | Miracles | این یک وعده برای هر روز زندگیت است

داود در کتاب مقدس، مزمور 23، آیه 6، اینطور می گوید: «اطمینان دارم که در طول عمر خود، نیکویی و رحمت تو، ای خداوند، همراه من خواهد بود و من تا ابد در خانه ی تو ساکن خواهم شد.»

دوست من! آیه ی معروف بالا در مورد نیکویی و رحمت خدا با تو صحبت می کند.

  • نیکویی، همان چیزیی است که عیسی با اشتیاق آن را برای تو و زندگی ات می خواهد… او می خواهد که زندگی ات پر از خوبی و شادی و زیبایی شود.
  • رحمت، همان چیزیی است که عیسی  مشتاق است آن را از طریق تو در زندگی ات انجام دهد…و می خواهد به تو کمک کند تا ببخشی و رحمت را به دیگران نشان دهی و بخشش، شادی و حیات عیسی را به اطرافیانت انتقال دهی.

بله، اینطور می شود که نیکویی و رحمت تمام روزهای  زندگی تو را در بر می گیرد. و این کجا اتفاق می افتد؟ در خانه ی خدا!

داوود خیلی دوست داشت در خانه ی خدا باشد. عاشقانه مشتاق ملاقات کردن با خداوند بود!

دوست عزیز! امروز نیازی نداری که برای ملاقات با خدا به مکانی مقدس بروی. قربانی شدن عیسی بر روی صلیب این امکان را به تو می دهد که هر لحظه و هر جا که هستی بتوانی خدا را ملاقات کنی و از دوستی و مصاحبت با او لذت ببری، آن هم به طور دائمی.

تو خودت خانه ی خدا هستی و بدنت معبد روح القدس، که در تو ساکن است. پس مثل داوود تا آخرین روزهای زندگی ات، حضور خداوند را محترم بشمار و از آن لذت ببر!

لطفا به شهادت یکی از دوستان همراه ما توجه کن: «خداوند از  طریق  ایمیل‌ های شما خیلی با قلبم صحبت کرده است. باعث شده قوی تر بایستم، کمتر بترسم و خداوند را به خاطر نیکوییی و رحمتش ستایش کنم. برای وجود شما عزیزانی که این ایمیل ها را می نویسید تا بدست ما برسد، شکر می کنم. خدا به شما برکت دهد»

بیا با هم در این مورد دعا کنیم… «خداوندا شکر برای نیکویی و رحمتی که در حضور تو یافتم. شکرگزار وجود تو در زندگی ام و آنچه که تاکنون برای من انجام دادی، هستم. عاشقانه دوستت دارم و ایمان دارم که نیکویی و رحمت تو در تمام روزهای زندگی همراهم خواهد بود. آمین!»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.