این پیامی برای توست!

خانه | Miracles | این پیامی برای توست!

امیدوارم امروز بتوانم تو را تشویق کنم تا وعده های خداوند را به طور کامل در زندگی خودت دریافت کنی.

خداوند برای تو هدفی در نظر دارد و من می خواهم کمی از تجربه خودم را با تو در میان بگذارم تا به تو کمک کنم در مسیر تحقق آن قدم برداری.

در سفری که داشتم، به همراه دوستانم به یک شام دعوت شدم. مردی در آن شب گفت: “اگر از عیسی اطاعت کنی و تور را پرتاب کنی، صید بی نهایت عالی و چشمگیری را در زندگی خواهی داشت.”

آن شب، خداوند این ایمان را در قلبم قرار داد که او از طریق مردم عادی کارهای شگفت انگیزی انجام می دهد. فهمیدم که این پیام برای من بود… و امروز می خواهم به تو بگویم… این پیام برای تو هم است!

خداوند در کتاب مقدس، اشعیا باب 42، آیه ی 6 می گوید: «من كه خداوند هستم تو را خوانده‌ام و به تو قدرت داده‌ام تا عدالت را برقرار سازی. توسط تو با تمام قوم های جهان عهد می‌بندم و بوسيلهٔ تو به مردم دنيا نور می‌بخشم.»

زمانی بود که خیلی از نظر ایمان جوان بودم، از طریق این آیه بود که خداوند من را برای خدمت به خودش فراخواند. امروز می توانم با اطمینان به تو بگویم همین خدایی که زمین و کل جهان و هر آنچه را که چشمان تو می بیند را آفریده، تو را برای یک زندگی خارق العاده انتخاب کرده است!

تو آفریده نشده ای که یک زندگی حقیر و رویاهای کوچک داشته باشی. البته کارها همیشه از چیزهای کوچک شروع می شوند اما در دستان خداوند متعال رشد خواهند کرد! خدای ما خدای حیات و فراوانی است و من می دانم که او می خواهد از تو برای گسترش حیات، عشق و قدرت خود استفاده کند.

دوست من! اگر احساس می کنی که یک فرد معمولی هستی، یک خبر برای تو خوب دارم: با خدا، در شرایط خارق العاده ای، قدم خواهی زد!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.