ایمان و شناخت خود را تقویت کن!

ایمان و شناخت خود را تقویت کن!

خانه | Miracles | ایمان و شناخت خود را تقویت کن!

دوست عزیز! خداوند به آنچه به تو وعده داده عمل خواهد کرد!

در کتاب مقدس، رومیان باب 4، آیه های 20 تا 21 آمده: “بلی، او هیچگاه شک ننمود. او به خدا ایمان داشت و ایمانش روز به روز قوی تر می شد، و حتی قبل از اینکه خدا به وعده اش عمل کند، او را سپاس می گفت، زیرا یقین داشت که خدا قادر است به همه ی وعده های خود عمل کند.” 

با خواندن زندگی ابراهیم، متوجه می شوی که او هیچ گاه به خدا شک نکرد. او تا آخر باور داشت که خدای خالقش می تواند برای او معجزه کند. بر خلاف همه موانع و منطق های انسانی که در مورد بچه دار شدن آنها وجود داشت، درست وقتی همه چیز از دست رفته به نظر می رسید، معجزه خداوند اتفاق افتاد!

 خدا آنچه را که می‌گوید انجام می‌دهد. وفاداری او، از همه ی مشکلات تو بزرگ تر است. شک نکن که تمام نقشه های او برای تو محقق خواهد شد! اجازه نده عدم اطمینان، ایمان تو را خاموش  کند یا شادی ات را بدزدد. سرنوشت تو، کف دست خداوند در حال شکل گیری است.

خداوند بی وقفه نگاهش به توست. او از طرف تو کار می کند، زیرا، عاشق توست. دوست من! خدا آنچه را که به تو قول داده است به انجام می رساند، همان طور که برای عزیزان دنبال کننده ی پیام های روزانه، انجام داد. 

عزیزی نوشته است: زمانی که برای دریافت پیام های «هر روز، یک معجزه» ثبت نام کردم، با شوهرم مشکل داشتم. احساس ناراحتی، تحقیر و افکار منفی زیادی داشتم. اما از روزی که شروع به خواندن این پیام های روزانه کردم، ایمان من تجدید شد، امیدوار بودم و یاد گرفتم که از صدای خدا اطاعت کنم. روند بهبودی رابطه ی ما شروع شد. امروز، من توانستم ببخشم، و آرامش خدا در خانه ام قابل لمس است. شوهرم هم، در جهت مثبت تغییر کرده است و ما، در یک مسیر فکری هستیم.

 عزیز دیگری برای ما نوشته است: من،  دوران خیلی بدی را در زندگی خود سپری می کردم. توسط افرادی که دوستشان دارم و اعضای خانواده ام هستند، به من خیانت شد. به این تصمیم رسیده بودم که دیگر نبخشم. بسیار کینه توز و تلخ شده بودم و می خواستم انتقام بگیرم، اما به لطف «هر روز، یک معجزه»، توانستم شهادت ها و آیاتی را بخوانم که ذهن و قلبم را تغییر داد. این پیام ها همچنین کمک کردند، تا عظمت و وفاداری خدا را به روشی جدید ببینم. ممنونم ای خدای زنده .

 بله! در واقع، تو ای خداوند که زمین، آسمان و ستارگان  را نگاه می داری و هر یک از ما را به نام  صدا می کنی،  مطمئناً، به وعده خود نسبت به من، عمل خواهی کرد و مرا در پیروزی خود  سهیم خواهی کرد!

دوست خوبم! بیا با هم دعا کنیم: « پروردگارا، من ترجیح دادم شک نکنم. سپاسگزارم که وفاداری تو به من، از سختی هایم پیشی گرفت و به وعده هایت در مورد من وفا خواهی کرد! در نام عیسی طلبیدم، آمین! » 

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.