از استعداد خود برای جلال خدا استفاده کن!

از استعداد خود برای جلال خدا استفاده کن!

خانه | Miracles | از استعداد خود برای جلال خدا استفاده کن!

اگر خداوند استعدادی به تو داده است، از آن برای جلال او استفاده کن!

می دانی چرا؟ تا تمام افتخار و جلالی که سزاوار اوست را به او برگردانی.

خداوند نیز خلاقیت خارق العاده ای در خلق جهان از خود نشان داده است. چه کسی تا به حال زیبایی غروب خورشید یا چشم انداز تماشایی اقیانوس را تحسین نکرده است؟

در عهد عتیق، خداوند یک کارگر خلاق و با استعداد، بِصَل‌ئيل را برای ساختن خیمه برگزید.

همانطور که در کتاب مقدس، خروج، فصل 13، آیه 1 تا 5، می خوانیم: خداوند به موسی فرمود: «من بِصَل‌ ئيل را كه پسر اوری و نوهٔ حور از قبيلهٔ يهودا است انتخاب كرده‌ام و او را از روح خود پر ساخته‌ام. او در ساختن ظروف طلا و نقره و مِفرَغ، همچنين در كار خراطی و جواهر سازی و هر صنعتی استاد است.»

خداوند می‌گوید «من، او را پر کرده‌ام»، یعنی قطعاً اوست که این استعداد هنری درخشان را به ما بخشیده است و هدف او این است که ما نیز از آن برای یک مقصود خاص، یعنی خدمتی در جهت برقراری پادشاهی او، استفاده کنیم.

هنگامی که هر فردی با آنچه از خداوند دریافت کرده است، به دعوت خدمت به او پاسخ می دهد، در آن زمان است که پدر آسمانی ما جلال می یابد!

دوست من! آیا آواز خواندن، رقصیدن، نوازندگی، نقاشی، بافندگی یا نوشتن، بلدی؟  هر استعدادی که ممکن است داشته باشی، من تو را تشویق می کنم که از آن در همان جایی که خداوند تو را قرار داده است، استفاده کنی. خلاقیت تو او را خوشحال می کند!

به شهادت یکی از همراهان عزیز ما توجه کن: «یک روز متوجه شدم که همیشه زندگی خود را برای جلب رضایت و پذیرش از سوی خانواده ام انجام داده ام، در صورتی که این اتفاق نباید می افتاد. در نوجوانی یکی از اعضای بزرگ خانواده ام که برایش احترام زیادی قائل بودم، به من گفت: “تو هرگز به هیچ جا نمی رسی!”  من تا به الان که در سن 59  سالگی هستم، آن دروغ را به جانم خریده بودم.  من بالاخره از دست خودم عصبانی شدم که این همه سال را هدر داده ام و در نهایت فرزندخواندگی کامل عیسی را پذیرفتم.  من اکنون آزادم تا آنچه را که احساس می‌کنم خدا در زندگی‌ام از من خواسته است، دنبال کنم.

من استعدادهای خلاقانه ی زیادی دارم و همیشه به دنبال یادگیری چیزهای جدید هستم. اکنون من از باورهای فلج کننده خانوادگی رها شده ام و به دنبال سرمایه گذاری های تجاری جدید به نفع افراد بی خانمان و فقیر خواهم بود. برای”هر روز، یک معجزه” از شما سپاس گزارم. آمین که همچنان مایه خیر و برکت برای جهان باشید.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.