اجازه بده خدا قلب تو را پاک کند!

اجازه بده خدا قلب تو را پاک کند!

خانه | Miracles | اجازه بده خدا قلب تو را پاک کند!

“فقط خداوند می تواند قلب تو را تقدیس و زندگی تو را متحول کند.”

بسیاری از ایمانداران متعجب هستند که برای «مقدس» شدن و شبیه شدن به عیسی چه باید بکنند. دوست من!  آیا ذهن تو هم با این سوالات مشغول است؟

اینکه بخواهی خدا تو را متحول کند خیلی خوب است و مانند یک سفر می باشد. اما چگونه تغییر می کنی؟  آیا تغییر می تواند از طریق قدرت خود تو اتفاق بیفتد؟

کتاب مقدس در یوحنا، فصل 17، آیه 17، این موضوع را روشن می کند: «كلام راستی خود را به آنان بياموز تا پاک و مقدس شوند.»

تو نمی توانی تنها با قدرت خود مقدس شوی. این پدر آسمانی توست که این کار را از طریق کلام و روحش، در درون تو انجام می دهد!

 دوست خوبم! امروز از تو دعوت می کنم که از روح القدس بخواهی به قلبت وارد  شده و آن را جستجو کند. در کلام خدا که حقیقت و چراغ راه توست تعمق کنی و به شنیدن صدای پدر ادامه بدهی.

فقط خداست که می تواند قلب تو را تقدیس و زندگی تو را متحول کند. فقط اوست که می تواند روح تو را تجدید و لمس کند و این خواست اوست که تو را در این فرآیند دگرگونی و مقدس شدن رهبری کند!

من از تو دعوت می کنم که به خدا اجازه دهی قلب تو را جستجو کند و این کار شگفت انگیز دگرگون کننده را در تو آغاز کند و ادامه دهد!

به شهادت یکی از همراهان عزیز ما توجه کن: “من مشتاقانه منتظر ایمیل هایی هستم که از شما دریافت می کنم. من همیشه کتاب مقدس، مقالات ایمانی، دعاها و سرودهای پرستشی را می خوانم یا گوش می دهم. به نظر می رسد ایمیل های شما همیشه به چیزی که در ذهن و قلب من می گذرد نزدیک هستند. از شما ممنونم که به ما خدمت می کنید.”

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.