اجازه بده خدا در تو ساکن شود

اجازه بده خدا در تو ساکن شود

خانه | Miracles | اجازه بده خدا در تو ساکن شود

امروز صبح روزت را با خوردن چه چیزی شروع کردی؟ قهوه یا شکلات داغ؟ یا مثل همسر من با خوردن چای شروع کردی؟ او عاشق چای است و اگر بخواهم او را خوشحال کنم، ساعت 4 بعدازظهر یک فنجان چای برای او می برم.

امروز می خواهم به طور خاص با تو راجع به چای صحبت کنم و مراحلی که اجازه می دهد برگ های آن، عطر خود را آزاد کنند.

پولس رسول، در کتاب مقدس، فیلیپیان باب 4، آیه 13، اعلام می کند: «هر چه خدا از من بخواهد، با کمک مسيح می‌توانم انجام دهم، زيرا مسيح قدرت انجام آن را به من می‌بخشد.»

 در این آیه، کلمه ی «قوت بخشیدن» در زبان یونانی به معنای واقعی کلمه، «آزاد کردن قدرت» است.

در اینجا ایده ی آزاد سازی باعث شد که به چای فکر کنم. ما آب ساده را که بدون رنگ و طعم است، حرارت می دهیم. وقتی که به جوش آمد برای چای آماده است. وقتی آب، رنگ و طعم چای را به خود گرفت، چای ما حاضر است!

وقتی که دعا می کنی و از خداوند می خواهی در زندگی تو کار کند، قلبت پذیرای حضور خداوند می شود و آن وقت است که  روح القدس  قدرت مسیح را در تو آزاد می کند و باعث می شود زندگی تو رنگ و عطر و طعم مسیح را به خودش بگیرد. در این صورت است که تو قادر به انجام هر کاری خواهی بود.

این اشتباه است که ما اغلب اوقات سعی می کنیم، همه چیز را خودمان به تنهایی انجام دهیم.

عیسی مسیح، در یوحنا باب 15، آیه ی 5، اینطور گفت: «بله، من تاک هستم، شما نيز شاخه‌های من. هر كه در من بماند و من نيز در او، ميوهٔ فراوان می‌دهد، چون جدا از من هيچ كاری از شما ساخته نيست.»

آیا این آیه به معنای آن است که ما بدون قدرت او مطلقا نمی توانیم کاری انجام دهیم؟ نه، ممکن است کارهایی بدون مسیح انجام شود، اما تنها با قدرت اوست که ما می توانیم یک زندگی پرثمر و تاثیرگذار برای کمک به خود و دیگران داشته باشیم.

دوست من! اجازه بده تا روح القدس در قلب و افکار تو کار کند. زمان هایی را صرف مطالعه کلام، دعا و پرستش کن تا قوت خدا در تو آزاد شود و از طریق تو کار کند. اگر اجازه دهی در تو ساکن شود، او روح حیات را از طریق تو پخش خواهد کرد!

شهادتی از یک دوست همراه را با هم می خوانیم: «من هر روز صبح با دریافت پیام “هر روز، یک معجزه” تشویق می شوم تا قبل از شروع  روزم، با خدا وقت بگذارم. اما با این که در یک خانواده مسیحی به دنیا آمده ام، برایم آسان نبود. خداوند قلب مرا از طریق پسرش عیسی، لمس کرد. می توانم شهادت بدهم که زندگی ام را تغییر داد و حفاظت کرد. نمی توانم هیچ وقت این را جبران کنم. ممنونم “هر روز یک معجزه”، که باعث می شوید چشمان من باز شود و مرا تشویق می کنید تا در ایمان رشد کنم و مسئولیت پذیر باشم. سپاسگزارم.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.