اجازه بده از گذشته شفا بیابی!

اجازه بده از گذشته شفا بیابی!

خانه | Miracles | اجازه بده از گذشته شفا بیابی!

رنج مخفی در پیشگاه خداوند پنهان نیست. حتی قدیمی ترین زخم ها هم فراموش  نمی شوند. او آنها را می شناسد، آنها را می بیند و می خواهد تو را از آنها شفا دهد.

خداوند در کتاب مقدس، ارمیا، باب 30، آیه 17، می‌ گوید: «زیرا من سلامتی را به تو باز می‌ گردانم و زخم‌ هایت را شفا خواهم داد…»

او همچنین در اشعیا، باب 40، آیه های 1 و 2، قول می‌ دهد که به تو آرامش دهد و به جنگ تو پایان دهد…

«خدای اسرائيل می‌فرمايد: تسلی دهيد! قوم مرا تسلی دهيد! اهالی اورشليم را دلداری دهيد و به آنان بگوييد كه روزهای سخت ايشان به سر آمده و گناهانشان بخشيده شده، زيرا من به اندازهٔ گناهانشان آنها را تنبيه كرده‌ام.»   

عیسی رنج تو را می داند، حتی آنچه در دوران کودکی تو اتفاق افتاده است. حتی اگر سال ها گذشته باشد و تو، هر کاری انجام داده ای تا آن را در اعماق درون خود دفن کنی، پدر آسمانی تو می خواهد با مرهم شفابخش خود، قلب تو را  تسکین و شفا دهد.

بله! خود عیسی قلب تو را شفا خواهد داد…

همانطور که در لوقا، باب 4، آیه 18، می گوید: «روح خداوند بر من است، زیرا او مرا مسح کرده است تا به فقرا انجیل را بشارت دهم. او مرا فرستاد تا شکسته‌ دلان را شفا دهم…»

دوست من! نترس، جنس لمس و همراهی خداوند، لطیف و مهربان است. او هرگز تو را آزار نخواهد داد. او می خواهد خاری را که در زخم های تو وارد شده است را بیرون آورد، دردی که گاهی هنوز بر تو چیره می شود…

عیسی تنها کسی است که از روز اول داستان تو تا امروز، تو را کاملاً می شناسد.

به او اعتماد کن. من هیچ پزشک دیگری را نمی شناسم که دلسوز و کاملاً شایسته باشد که از تو مراقبت کند و تو را شفا دهد. او این کار را برای من انجام داد، و حالا      می خواهد آن را برای تو نیز انجام دهد … من از آن مطمئن ام!

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.