آیا هویت خودت را می شناسی؟

آیا هویت خودت را می شناسی؟

خانه | Miracles | آیا هویت خودت را می شناسی؟

آیا تا به حال در شرایطی قرار گرفته ای که احساس کنی کارهای زیادی انجام می دهی یا در پروژه های زیادی شرکت کرده ای؟ در چنین مواقعی، دیگر حتی نمی‌دانی واقعاً چه کسی هستی یا چه کاری باید انجام دهی…

هویت و جایگاه تو زمانی برایت تعریف می شود که خودت را در آن جایگاه ببینی. مثلا سر کار؛ یک دستیار، کارمند، مدیر یا پرستار و… هستی و در خانه؛ یک پدر یا مادر، همسر و یا یک فرزند یا دانش آموز در حال تحصیل هستی.

اما آنچه که هستی مهم است نه کاری که انجام می دهی. تو یک انسان هستی، نه یک ربات.

همانطور که در کتاب مقدس، غزل غزل ها، باب 7، آیه ی 10 آمده است: « من از آن محبوبم هستم و محبوبم مشتاق من است.»

این کلمات را بپذیر و از آن خودت کن. چون به تو در کارهای روزانه و تصمیم گیری ها کمک می کنند و باعث می شوند تحت تاثیر افکار و رفتار دیگران قرار نگیری بلکه طبق آنچه خداوند برای تو در نظر دارد و در کلام خود می گوید رفتار کنی!

دوست من! تو متعلق به عیسی مسیح، و منحصربه فرد و بسیار ارزشمند هستی. تو با خون گران بهای او خریداری شده ای و او جانش را برایت فدا کرده است تا تو را به دست آورد. تو محبوب عیسی هستی و هویت تو فقط وفقط در عیسی مسیح آشکار می شود نه در هیچ کس دیگری!

لطفا به این شهادت عالی و بنا کننده توجه کن: «قبل از اینکه ایمیل های “هر روز، یک معجزه” را دریافت کنم، یک مادر تنها و افسرده بودم. دو فرزند دارم. مسئولیت هایی بسیاری داشتم که بر دوش من سنگینی می کرد و مرا افسرده کرده بود. الان سه ماه است که ایمیل های شما را دریافت می کنم و در شادی و آرامش قرار گرفته ام، احساس می کنم هویت جدیدی در خداوند دارم و زندگی ام رو به بهبودی است. چالش هایم هنوز ادامه دارند اما من قادر هستم بدون هیچ ترسی با آن ها روبرو شوم. ممنونم که هر روز به فکر زندگی من هستید.» با من دعا کن:« عیسی مسیح، من با آنچه که انجام می دهم به تعریف نمی آیم بلکه هویت  و جایگاه من فقط توسط تو آشکار می شود چرا که من متعلق به تو هستم و عاشقانه مرا دوست داری. شکر برای حقیقتی که امروز به من آزادی بخشید و مرا احیا کرد. فیض تو را برای زندگی خودم می طلبم. در نام عیسی،آمین»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.