آیا خدا عادات تو را تغییر می دهد؟

آیا خدا عادات تو را تغییر می دهد؟

خانه | Miracles | آیا خدا عادات تو را تغییر می دهد؟

عادت ها می توانند سودمند باشند، آنها می توانند به زندگی ما ساختار بدهند و چارچوب هایی را برای سازماندهی زندگی ما فراهم کنند. اما عبارت “از روی عادت” نشان می دهد که گاهی اوقات ما دیگر به کاری که انجام می دهیم فکر نمی کنیم … همان کارها را هر روز تکرار می کنیم، بدون اینکه به آن فکر کنیم!

اخیراً تصمیم گرفتم در مسیری که هر روز پیاده روی می کنم، راهم را تغییر دهم … و یک خیابان موازی را کشف کردم که کمتر شلوغ بود که به من اجازه داد خیلی سریعتر به مقصد برسم. حقیقتا هرگز به آن فکر نکرده بودم!

زندگی تو با خدا هم همینطور است. با تغییر عادت های خود، ممکن است روشی جدید و شاید حتی بهتر، برای نزدیک شدن به خدا و دعا کردن یا خدمت به او را تجربه کنی!

دعا می کنم که امروز فرصتی تازه برای تو باشد… صرفاً از تغییر عادت های تو، ممکن است نو شدن حاصل شود. همانطور که این دو عزیز در شهادت های خود می نویسند:

یکی از این عزیزان نوشته: «خیلی از شما ممنونم؛ برای انگیزه دادن به من در این برهه از زمان که احساس می کردم، می خواهم تسلیم شوم. برکت ایمیل امروز واقعا برای من یک معجزه بود. طرز فکرم را به کلی تغییر داد. حالا که خدا می خواهد موفق شوم، مطمئناً خواهم شد… این وعده ی او برای من است…»

عزیز دیگری نوشته: «بیش از سه سال بود که دعا کردن و خواندن کلام خدا را تقریباً به طور کامل متوقف کرده بودم. از زمانی که “هر روز، یک معجزه” را دریافت کردم، همه چیز تغییر کرده است. اکنون، دوباره به کلیسا متصل شده ام و هر روز صبح، رازگاهان خود را دارم، دعا می‌کنم و نجات دهنده‌ام را ستایش می‌کنم. شکر برای وجود شما عزیزان دست اندر کار “هر روز، یک معجزه”!»

 دوست عزیز! در پایان می خواهم تو را  به خواندن این آیه تشویق کنم:

رومیان، باب 12، آیه ی 2، می گوید: «و دیگر همشکل این عصر مشوید، بلکه با نو شدن ذهن خود دگرگون شوید. آنگاه قادر به تشخیص اراده ی خدا خواهید بود؛ اراده ی نیکو، پسندیده و کامل او.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.