آیا جاده ی پیش روی تو ناهموار است؟

آیا جاده ی پیش روی تو ناهموار است؟

خانه | Miracles | آیا جاده ی پیش روی تو ناهموار است؟

زندگی ما به عنوان یک مسیحی، اغلب با جاده ای مقایسه می شود که تا رسیدن به مقصد نهایی طی می کنیم: بهشت!
این مسیری که ما در آن سفر می کنیم گاهی از شیرین ترین و لذت بخش ترین جاده ها است. اما گاهی هم، آسمان در زندگی ما تاریک می شود، جنگل، تیره و تار می شود و جاده، خطرناک می شود…

اما، این وعده ای است که امروز خدا در کتاب مقدس، یهودا، فصل 1، آیه ی 24، به تومی دهد: “…او قادر است تو را از لغزش و سقوط محفوظ دارد…”

بله، عیسی کسی است که می تواند تو را از لغزش در جاده ای که سنگلاخ و خطرناک می شود باز دارد. آیا احساس می کنی در این مقطع هستی؟ مثل اینکه چیزهایی وجود دارند که تو را تحت فشار قرار می دهند، مصیبت هایی که سعی می کنند تو را زمین گیر کنند، یا بارهایی که تو را سنگین می کنند؟

بدان که عیسی، نجات دهنده تو، در کنار تو راه می رود و تو را از لغزش باز می دارد! او خورشید عدالت است، نوری که تو را نیرومند نگاه می دارد، و به زودی دوباره خورشید را خواهی دید که می درخشد و راه ات روشن می شود… شجاع باش!

آیا می خواهی با من از عیسی تشکر کنی؟ «خداوندا، چگونه از تو برای همه کارهای ات تشکر کنم؟ کلمات من کافی نیست، اما قلب ام سرشار از عشق به توست. ممنونم که هر روز مرا از لغزش باز می داری. از تو سپاس گزارم برای روح ات که مرا راهنمایی می کند، آموزش می دهد و کمک می کند تا هر روز بیشتر شبیه تو رفتار کنم. من نام تو را ستایش می کنم، عیسای من، نجات دهنده من! به نام تو، آمین!»

امروز، به شهادت یکی از همراهان ما توجه کن: «از طریق “هر روز، یک معجزه”، من یاد گرفتم که چگونه با خواندن روزانه کلام و دعا کردن، با خدا رابطه داشته باشم. من آموخته ام که خداوند همه کسانی را که توبه می کنند می بخشد و همه دعاهای آن ها را می شنود. بسیاری از دعاهای من مستجاب شده است و اکنون ایمان لازم را دارم تا باور کنم که تنها نیستم.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.