آیا به دنبال شناخت بهتر خدا هستی؟

آیا به دنبال شناخت بهتر خدا هستی؟

خانه | Miracles | آیا به دنبال شناخت بهتر خدا هستی؟

یک ضرب المثل آسیایی می گوید. زمانی می توانی کسی را بشناسی که حداقل یک کیلوگرم نمک با او خورده باشی…یعنی تعداد زیادی وعده ی غذایی! می توان یک حقیقت از این ضرب المثل یاد گرفت که برای شناخت واقعی یک شخص، باید وقت زیادی با او گذراند!

دوست عزیز! آیا می دانی چه کسی می خواهد با تو آشنا شده، وقت بگذراند و خودش را به تو بشناساند؟

بله، پدر آسمانی تو خدا!

در کتاب مقدس، اول تواریخ، باب 28، آیه ی 9 اینطور آمده است: « حال ای پسر من سلیمان، بکوش تا خدای اجداد خود را بشناسی و با تمام دل و جان او را بپرستی و خدمت کنی. خداوند تمام دلها را می بیند و هر فکری را می داند. اگر در جستجوی خدا باشی، او را خواهی یافت؛ ولی اگر از او برگردی تو را تا به ابد طرد خواهد کرد.»

خداوند خودش را برای کسانی که با تمام دل در جستجوی او باشند آشکار می کند! باور دارم که تو در جستجوی خدا هستی و اشتیاق داری که او را بیشتر بشناسی… به خاطر همین است که برای دریافت ایمیل های “هر روز، یک معجزه” ثبت نام کردی.

تشویقت می‎‎ کنم برای شناخت بیشتر خداوند دعا کرده و کتاب مقدس را عمیق مطالعه کنی. در هر لحظه از شبانه روز می توانی به حضور خداوند بروی، گوش هایت را آماده ی شنیدن صدایش کرده و با سرودهای پرستشی او را ستایش کنی.

وقتی در جستجوی خدا باشی، این اجازه را داری که به او نزدیک شوی تا بیشتر او را بشناسی و صدایش را بشنوی. آیا مشتاق شنیدن صدای خدا هستی؟

پس از تو دعوت می کنم که به این سرود ستایشی گوش دهی و با اشتیاق تمام منتظر حضور خداوند و شنیدن صدای او باشی.

لطفا بیا با هم دعا کنیم…« خداوندا، من مشتاق ملاقات با تو هستم برای اینکه می خواهم بیشتر و عمیق تر تو را بشناسم و وقت بیشتری با تو بگذرانم. می خواهم که من را به عمق های شناخت خود دعوت کنی و گوش هایم را به صدایت باز کنی تا تنها آن را بشنوم. در نام عیسی طلبیدم، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.