آیا ایمان تو فلج شده؟

آیا ایمان تو فلج شده؟

خانه | Miracles | آیا ایمان تو فلج شده؟

ایمان مانند یک موجود زنده است. می تواند رشد کند یا افت کند. برای رشد، باید از اعتماد ما به خدا و کلام او تغذیه شود. بنابراین، اگر اجازه دهیم شک و عدم اعتماد به خدا بر تفکر ما مسلط شود، ایمان ما در مسیر رشد خود متوقف می شود.

 فرض کن تو یک طراح داخلی را استخدام کرده ای، اما اجازه نمی دهی وارد بعضی از اتاق ها شود. مطمئناً جاهایی که به آنها دسترسی دارد را به زیبایی تغییر می‌ دهد. اما بقیه فضاها، همان‌طور باقی می‌ماندند و تغییر نمی کنند.

روح خدا هم مشتاق است زندگی تو را عوض کند، او می خواهد احساسات و قلب تو را لمس کند. اما فقط به جایی راه دارد، که تو، در را به روی او باز کرده‌ای… در واقع، هر زمان خداوند را به زندگی و فکر و قلب مان وارد می کنیم؛ حیات، آرامش و اعتماد به نفس در ما ایجاد می شود.  در حالی که اگر به او دسترسی کامل ندهیم، تنها بخش هایی از زندگی ما تحت تاثیر قرار می گیرد. در این صورت، ایمان نه تنها عمل نمی کند بلکه می توان گفت فلج شده و بی اثر است…

دوست من! آیا تو هم درگیر چنین مشکلی هستی؟ اگر این طور است، مطمئن باش هنوز فرصت داری.

همان طور که یکی از عزیزان در پیامی از تبدیل زندگی خودش شهادت داده است، او نوشته است: «هر روز کارهایم را به بعد موکول می کردم، اما از وقتی ایمیل های «هر روز، یک معجزه» را دریافت می کنم، متوجه ی تغییری در زندگی ام شدم… دیگر کارهایم را به بعد موکول نمی کنم. موضوع دیگر اینکه، از طریق پیام های روزانه هر لحظه غرق در افکار خداوند هستم و در او شادی می کنم. از ته قلبم از شما به خاطر این پیام های زیبا تشکر می کنم. برکت خداوند با شما»

دوست خوبم! می خواهی زندگی ات تبدیل شود؟ می خواهی ایمانت رشد کند؟  از تو دعوت می کنم که صادقانه آن چه می گویم، دنبال کنی. البته پیشنهاد می کنم آن را با توجه کامل، و با تمام قلب انجام دهی.

در دعا از روح القدس کمک بخواه و به او اجازه بده قلب و روح تو را جستجو کند… از او بپرس: «روح القدس، کجا ها در زندگی ام، کنترل کامل را به تو نمی دهم؟»

به آنچه در روح دریافت می کنی، توجه داشته باش و این طور دعا کن: «پروردگارا، می دانم که به تو اجازه ی کنترل کامل در این قسمت ها را نداده ام و در نتیجه، دچار اضطراب و نگرانی شده ام. ولی امروز، می خواهم این موضوع تغییر کند. بنابراین، همه چیز را کاملا به تو می سپارم، بله ای خداوند به تمامی!  عیسی مسیح، شکرگزار تو هستم برای عشق و آرامشی که در حال حاضر دریافت می کنم. از تو سپاسگزارم که ایمان من دوباره رشد می کند. آمین!»

در یوحنا، باب 14، آیه ی 17 اینطور آمده است: «یعنی روح راستی كه جهان نمی‌تواند او را بپذیرد، زیرا نه او را می‌بیند و نه می‌شناسد؛ اما شما او را می‌شناسید، چرا که نزد شما مسکن می‌گزیند و در شما خواهد بود.»

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.