آرامش خداوند را دریافت کن!

آرامش خداوند را دریافت کن!

خانه | Miracles | آرامش خداوند را دریافت کن!

امروز یک لحظه با من تصور کن… تو در بزرگراه هستی، جاده صاف و هوا عالی است. آلبوم خواننده مورد علاقه ات پخش می شود. در مجموع، همه چیز فوق العاده است. ناگهان یک نفر با سرعت بسیار زیاد، این آرامش را به هم می زند، واکنش تو چیست؟

  •      فوراً می بخشی؟
  •       اعتراض می کنی و بعد عبور می کنی؟
  •       کنترل اعصابت را از دست می دهی؟

همه ی گزینه ها را در ذهنت مرور می کنی… هر کاری که می توانی برای تلافی کردن کار راننده انجام دهی! مثلا می توانی دستانت را روی بوق بگذاری؛ یا ماشین دیگری را تعقیب کنی و دق دلی ات را سر او خالی کنی… یا کارهای دیگری از این قبیل! ذهن تو تا رسیدن به مقصد، حتی روز بعد، و شاید روزهای بعد هم درگیر آن لحظه است.

بگذار یک چیز مهم را برایت توضیح بدهم. خشم دزد است.  دزد آرامش، شادی و زمان!  تو فقط یک زندگی داری و نمی توانی آن را تلف کنی.  کتاب مقدس( افسسیان باب 4، آیات 26 و 27 ) می گوید: “«خشمگین باشید، اما گناه مکنید »: نگذارید روزتان در خشم به سر رسد، و ابلیس را مجال ندهید.”  

شاید تو به من بگویی: ” من نمی توانم، من که خدا نیستم، کنترل  خودم را از دست می دهم؛ عصبانی می شوم و نمی توانم به خوبی این موضوع را مدیریت کنم!”

درست می گویی…بدون کمک خدا خیلی مشکل است. اما با او، همه چیز ممکن می شود! خداوند می تواند به تو کمک کند، تا یک بار دیگر آرامش پیدا کنی. بنابراین، هنگامی که احساس می کنی کنترل خود را از دست داده ای، احساسات خود را به خداوند بده و از او آرامش را دریافت کن.

پر از برکت باشی دوستِ من!

در اینجا مایلم پیام یکی از عزیزان را برای تو مطرح کنم: «چندی پیش، وقتی مادرم را از دست دادم، فکر می‌کردم که نمی‌توانم با این اندوه کنار بیایم. اما تشویقی که از طریق «هر روز یک معجزه» دریافت کردم به من نشان داد که چه طور به خدا اعتماد کنم. من غرق در غم و اندوه بودم؛ حتی از خدا عصبانی بودم که مادرم را از من گرفته بود. مدتی را به همین منوال در خانه سپری کردم. دعا نمی کردم و انگیزه ای برای رفتن به کلیسا نداشتم… ولی حالا، خدا را شکر می کنم. الان که به گذشته برمی گردم، می بینم قوی تر از قبل هستم. برای حضورتان از شما ممنونم!” 

مشاهده مطالب بیشتر

شکر برای وجودتان!

20210728093415_6950b7da-8906-4d42-bdea-cf0dc8efa328

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.