وضعیت خود را به دست خدا بسپار.

وضعیت خود را به دست خدا بسپار.

خانه | Miracles | وضعیت خود را به دست خدا بسپار.

وضعیت خود را، دوباره به دست خدا بسپار.

” تمام نگرانی خود را به او بسپار، زیرا که خدا در تمام اوقات به فکر شما می باشد. ” (کتاب مقدس: اول پطرس، باب 5، آیه 7

آیا دلسرد شده ای؟ یا خسته؟ اگر هر روز در نظر تو یک مبارزه ی بی پایان است، مقاومت کن. برکتی عظیم  در این نبرد برای تو در راه است.

در مواقع سخت، می توانی وجه دیگری از خداوند را کشف کنی، رابطه خود را با او توسعه بده، او را بهتر بشناس؛ عمیق تر و متفاوت تر.

این چیزی است که از نظر قلبی باید درک کنی. زیرا که خدا، مدافع توست. اما زنده نگه داشتن آن چیز کاملاً نیازمند رابطه با خداست.

من از تو دعوت می کنم که خود را رها کنی و وضعیت خود را دوباره به دست خدا بسپاری.

دوست من، اشک هایت را خشک کن و سرت را بلند کن، زیرا اگر واقعاً فصلی که می گذرانی سخت باشد، یقیناً تو را به قلب خدا نزدیک می کند! و او، پدر آسمانی خوب تو، از تو، مراقبت خواهد کرد – بله، از تو.

بیایید با هم دعا کنیم: « خدایا، من تصمیم می‌گیرم همین الان، تمام اضطراب هایم را به تو بدهم. راه های تو، بهترین را هاست. من همه چیز را رها می کنم و به تو اعتماد می کنم. ممنون که از این موقعیت استفاده می کنی تا مرا به خودت نزدیکتر کنی!  به نام عیسی، آمین. »

این پیامی که برای من ارسال شده را بخوان:

« چند ماه پیش، وقتی تبلیغی از “هر روز یک معجزه” دیدم. نگاه کردن به آن برایم جالب بود. من در یک سال و نیم گذشته از زندگی بسیار دلسرد شده بودم. سلامتی من با مشکل مواجه شده است، مجبور شدم شغلی را که دوست داشتم رها کنم. من به دنبال خدا و اراده او بودم، اما آنقدر ناامید شده بودم که به راه اشتباه رفتم. نا امید از همه چیز، “هر روز یک معجزه” را پیدا کردم! این پیام ها یک بار دیگر مرا امیدوار کردند. آنها به من یادآوری کرده اند که دوست داشتنی هستم و فراموش شده نیستم. نمی دانم خدا چه چیزی برای من در نظر دارد، اما مشتاقانه منتظر آن هستم. می دانم که او از زندگی من هم برای برکت دادن به فرزندان خدا استفاده می کند. از تشویق روزانه ی  شما متشکرم! »

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.