نگرانی هایت را به خداوند بده!

نگرانی هایت را به خداوند بده!

خانه | Miracles | نگرانی هایت را به خداوند بده!

آیا تا به حال پیش آمده نیاز به اسباب کشی داشته باشی؟ فکر می کنم اگر این کار را انجام داده باشی، سعی نکرده ای به تنهایی وسایل سنگینی مانند تخت، کمد، یخچال، یا میز ناهارخوری را جا به جا کرده باشی… زیرا نمی شود این وسایل سنگین را به تنهایی حمل کرد! این موضوع در مورد ترس ها و نگرانی های تو هم صدق می کند.

همان طور که در کتاب مقدس، مزمور 55، آیه ی 22، آمده است: «نگرانی خود را به خداوند بسپار که او تکیه‌گاه تو خواهد بود؛ او هرگز نخواهد گذاشت پارسایان جنبش خورند.»

دوست خوبم! خداوند به صراحت از تو می خواهد که بار تمامیِ نگرانی های خودت را بر دوش او بگذاری… هر چیزی را که حمل آن برای تو سنگین است و نمی توانی به تنهایی و با قدرت خودت آنها را جا به جا کنی.

 این دعوت به همراه یک وعده است. این که خداوند از تو حفاظت می کند و تکیه گاه توست!

به این سرود پرستشی زیبا و پرقوت  که در مورد ترس ها و نگرانی ها سرود شده گوش بده و آن را با ایمان در زندگی خودت اعلام کن.

شاید بپرسی چه زمان هایی این کار را انجام دهم؟

دوست من! یک ثانیه هم صبر نکن… در همین لحظه بارهای خودت را بر دوش او بگذار!

بیا با هم در این مورد دعا کنیم: « خداوندا، تو از شرایط من آگاهی و بهتر از هرکسی می دانی که در چه وضعیتی هستم، تمامیِ بار مشکلات و نگرانی های خودم را بر دوش تو می گذارم و ایمان دارم که تو از من حمایت می کنی… به همین دلیل ترجیح می دهم دیگر نگران نباشم! از لطف و وفاداری هر روزه ی تو سپاس گزارم. در نام عیسی طلبیدم، آمین.»

به شهادتی از یک دوست همراه توجه کن: «در هر شرایطی که باشم، آرامش دارم… خداوند قبل از اینکه شرایطم را تغییر دهد، ابتدا مرا تغییر داد. از پیام های هر روزه ی شما ممنونم که به من یادآوری می کند که خداوند بارِ نگرانی های من را به دوش می کشد. برکت خدا با شما باشد.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.