ناعدالتی را به دستان خداوند بده!

ناعدالتی را به دستان خداوند بده!

خانه | Miracles | ناعدالتی را به دستان خداوند بده!

ممکن است اسم کالیمرو (Calimero) را شنیده باشی. یک جوجه سیاه رنگ بانمک بد یُمن، در کارتون های انیمیشنی که نصف پوست تخم مرغ روی سرش است؛ در حالی که خانواده اش همه زرد رنگ هستند. او جمله ی معروفی دارد: ” ناعادلانه است!”

دوست من! آیا تا به حال این جمله را به پدر آسمانی خود گفته ای؟ یا جمله هایی از این قبیل: «این عادلانه نیست. من مقصر نیستم، اما من تاوانش را می‌ دهم! مقصر فرد دیگری است ولی، به من صدمه وارد شده است.»

بله، بی عدالتی وجود دارد ومتاسفانه همه ی ما گاهی با آن مواجه می شویم. وقتی چنین احساسی در ما به وجود می آید و رشد می کند؛ رنجش، تلخی و گاهی حتی میل به انتقام در ما ایجاد می شود.

از آنجایی که مقصر نیستیم و ما باعث آن نبوده ایم، ممکن است خیلی درد بکشیم.

به همین دلیل به محض ایجاد این احساس، مهم است که کنترل آن را در دست بگیریم…بنابراین، پیشنهاد می کنم در اولین فرصت این قبیل مشکلات را به دستان خدا بسپار و بار آن را بر دوش خودت حمل نکن. همان طور که کتاب مقدس در افسسیان، باب 4، آیه 31، به ما می‌گوید: «هر نوع تلخی، خشم، غضب، درشت‌ خويی، ناسزاگویی و نفرت را از خود دور كنيد.»

من هم بارها بی عدالتی را تجربه کرده ام. چیزی که به من کمک کرده تا دنبال انتقام نباشم، اینست که آن مشکل را به پای صلیب عیسی مسیح ریختم. آن را بر دوش نکشیدم و اجازه دادم بخشش از طریق فیض خدا جاری شود. در غیر این صورت، این احساس آزردگیِ ناشی از بی عدالتی بیشتر می شود و شادی و آرامش درونی را از بین می برد…و اگر این طور شود مطمئنا نمی توانم هر روز یک پیام تشویق کننده و مثبت برای تو بنویسم!

پس دوست عزیزم! هر بار با بی عدالتی مواجه می شوی، آن را با دعا به دستان خداوند بسپار و هر آنچه در قلبت است، به او بگو! خداوند به قلب های شکسته نزدیک است. این وعده ی اوست برای تو که در کتاب مقدس، مزمور 34، آیه 18، نوشته شده:

«خداوند نزدیک شکسته دلان است؛ او آنانی را كه اميد خود را از دست داده‌اند، نجات می‌بخشد.»

من با تمام وجودم در کنار تو هستم.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.