محبت خداوند کامل هست،

محبت خداوند کامل هست،

خانه | Miracles | محبت خداوند کامل هست،

محبت خداوند کامل هست،

بیا درباره یکی از شگفت‌انگیزترین و عمیق‌ترین حقایقی که خداوند به ما آموخته، صحبت کنیم. این حقیقت درباره محبت خداوند به ماست، محبتی که توی کتاب اشعیا به زیبایی توصیف شده است:

«ممکن است کو‌ه‌ها و تل‌ها درهم بریزند،

امّا محبّت پایدار من برای تو هیچ‌وقت پایان نخواهد داشت؛

من به پیمان خودم برای صلح همیشه وفادار خواهم بود.

این است آنچه خدایی که شما را دوست دارد می‌گوید.» (اشعیا ۵۴: ۱۰)

 این وعده‌ای است که نشان می‌دهد محبت خداوند به ما همیشگی و دائمی است، حتی وقتی دنیا به نظر می‌رسد که هیچ چیز در جای خودش نیست.

محبت خداوند نسبت به تو کامل است. این یعنی نیازی نیست چیزی به آن اضافه کنی تا بهتر یا شیرین‌تر شود. این محبت کاملا به نیازهای قلب تو پاسخ می‌دهد. تصور کن، این عشق مثل بارانی است که به فراوانی بر زمین خشک می‌بارد. این عشق همچنین مانند نسیمی سبک و گوارا در گرمای تابستان است، که تو را خنک و آرام می‌کند. این شور و اشتیاقی که خداوند به تو دارد، مانند شعله‌ای است سوزان در میان سردترین زمستان‌ها.

خدا تو را دوست دارد، و این عشق در همه جای زندگی تو حضور دارد. با دقت گوش کن و نگاه کن. این عشق در اطراف و درون تو است. هر روز صبح، خداوند با اولین پرتوهای نور خورشید، نامه‌ای عاشقانه برای تو می‌نویسد. او این نور را به قلب تو می‌تاباند تا آن را روشن و گرم کند. خداوند می‌خواهد که تو در نور رحمت او بدرخشی و به راه صلح و سلامتی هدایت شوی.

من از تو دعوت می‌کنم که این عشق را دریافت کنی، باور کنی که خدا تو را همانطور که هستی دوست دارد. باور کنی که عشق او بی‌حد و حصر است. این حقیقت قدرتمند، زنجیرهایی را که تو را اسیر کرده‌اند، می‌شکند، اشک‌هایت را خشک می‌کند و به قلب تو شفا می‌بخشد.

بیا با هم دعا کنیم:

“پروردگارا، شکر که همیشه پشت و پناه منی. با تمام وجودم به تو تکیه می‌کنم و همه‌ی دغدغه‌هام را به دست‌های قدرتمندت می‌سپارم. در این روز، به من آرامش و امید ببخش تا بتوانم با قدرت و اطمینان به پیش بروم.

به نام عیسی مسیح،

آمین.

عزیز، پدر آسمانی‌ات با عشقی که تمامی ندارد دوستت دارد! او هر لحظه از تو مراقبت می‌کند.

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.