مانند عیسا فکر کن

مانند عیسا فکر کن

خانه | Miracles | مانند عیسا فکر کن

کتاب مقدس، در فیلیپیان، فصل 4، آیه های 6 و 7، می گوید: «برای هيچ چيز غصه نخوريد؛ در عوض برای همه چيز دعا كنيد و هر چه لازم داريد به خداوند بگوييد و فراموش نكنيد كه برای جواب دعاها، از او تشكر نماييد. اگر چنين كنيد، از آرامش خدا بهره‌مند خواهيد شد، آرامشی كه فكر انسان قادر به درک آن نيست. اين آرامش الهی به فكر و دل شما كه به عيسا مسيح ايمان آورده‌ ايد، راحتی و آسايش خواهد بخشيد.»

اکنون که نگرانی دیگر قدرتی بر ما ندارد، بسیار مهم است که از قلب مان محافظت کنیم.

کتاب مقدس در امثال، فصل 4، آیه ی 23، به ما می گوید: «مراقب افکارت باش، زیرا زندگی انسان از افکارش شکل می‌گیرد.»

نحوه ی زندگی تو و مسیر زندگی ات، از قلب تو سرچشمه می گیرد. اگر نگران هستی، در ناامنی زندگی خواهی کرد و همیشه نسبت به فردا نامطمئن هستی. اما اگر در قلب خود ات به خدا اعتماد داشته باشی، این موضوع در تمام زمینه های زندگی تو نمایان می شود!

بنابراین، فکر می کنی، چطور می توانیم نگرانی را از قلب و وجودمان دور نگاه داریم؟ بله! با ثابت نگاه داشتن افکارمان بر روی عیسا مسیح!

ما می توانیم اندیشیدن و راه رفتن با خدا را با استفاده از روش های زیر تقویت کنیم:

  • مطالعه ی روزانه ی کتاب مقدس
  • دعا کردن
  • ستایش روزانه ی خداوند
  • معاشرت و مشارکت با ایمان داران

 و نکته ی مهم این است که هر عادتی برای روح مان مضر است را کنار بگذاریم. بنابراین این گونه در شناخت کسی که ما را نجات داده رشد خواهیم کرد و یاد می گیریم که دنیا را بیشتر از چشمان او ببینیم!

دوست من! عیسا مسیح الگوی توست. آیا دیده ای که او نگران باشد؟

به یاد داشته باش که تفکر ما، انسان را بزرگ می کند. اما اگر مانند عیسا مسیح فکر کنی، روح را وسعت می بخشد و این طرز فکر باعث می شود، برای هیچ چیز نگران نباشی!

بیا با هم این شهات عالی را بخوانیم: «من ایمان دارم که خدا امروز از طریق پیام شما با من صحبت کرد. دیروز من و شوهرم با هم دعوا کرده بودیم، خودم نتوانستم آن را حل کنم. اما امروز  وقتی از خواب بیدار شدم تصمیم گرفتم که دیگر نگران نباشم بلکه به خدای خودم ایمان داشته باشم. پیام امروز شما جواب دعای من بود. خیلی از شما ممنونم و خدا را شکر می کنم. از خداوند می خواهم حافظ شما باشد.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.