فرشته ها گرداگرد تو هستند!

فرشته ها گرداگرد تو هستند!

خانه | Miracles | فرشته ها گرداگرد تو هستند!

در کتاب مقدس، مزامیر، فصل 34، آیه ی 7، آمده است: «فرشتهٔ خداوند دور آنانی كه از خداوند می‌ترسند و او را گرامی می‌دارند حلقه می‌زند و ايشان را از خطر می‌رهاند.» این یک وعده ی شکست ناپذیر است. خدا هرگز تو را به حال خود رها نمی کند… او از تو محافظت می کند.

چرا “حلقه زدن”؟ این ما را به یاد زمانی می اندازد که بنی اسرائیل در بیابان زندگی می کردند. همیشه این خطر وجود داشت که ممکن بود دشمنان، قبایل مهاجم و حیوانات وحشی به آن ها حمله کنند. اما آن ها وعده ی خدا را داشتند. خداوند فرشته خود را می فرستاد تا از آن ها در برابر همه ترس هایشان محافظت کند.

ترس خدا را داشتن، به معنای ترسیدن از او نیست. بلکه نشان دهنده ی محبت، احترام و توجه است و با انجام این کار، تو از حمایت، لطف، رحمت و مهربانی خداوند بهره مند می شوی.

اما امروز، نیرویی بالاتر از فرشتگان از تو محافظت می کند!

در عبرانیان، فصل 1، آیه ی 4، آمده است: «او از فرشته ها برتر گردید. نام او نیز گواه بر این برتری است: “پسر خدا!” این نامی است که خدای پدر به او داده و از نام و لقب همه فرشته ها بالاتر است.»

 و همین طور متی، فصل 28، آیه ی 20، می گوید: «و به ايشان تعليم دهيد كه تمام دستوراتی را كه به شما داده‌ام، اطاعت كنند. مطمئن باشيد هر جا كه برويد، حتی دورترين نقطه دنيا باشد، من هميشه همراه شما هستم!»

و هنگامی که مسیح این زمین را پس از 33 سال ترک کرد، در یوحنا، فصل 14، آیه ی 18، گفت: «در طوفان های زندگی، شما را يتيم و بی‌سرپرست نخواهم گذاشت و به کمک شما خواهم آمد.» و همین طور در یوحنا، فصل 15، آیه ی 26، گفت: «اما من آن روح تسلی‌ بخش را به کمک شما خواهم فرستاد. او سرچشمه‌ تمام حقايق است و از طرف ”پدرم“ آمده، درباره ی من همه چيز را به شما خواهد گفت.»

دوست من! تو تنها نیستی. خدا این جا با توست. بدان که حتی اگر او را نبینی، او درست در کنار توست. و اگر خدا با توست، چه کسی می تواند علیه تو باشد؟

بیا با هم این شهادت عالی و بنا کننده را بخوانیم: « هر بار که ایمیل “هر روز، یک معجزه” را دریافت می کنم بسیار شاد می شوم. مدت زیادی هست که تولد دوباره را دریافت کرده ام و رابطه ی خوبی با عیسا مسیح دارم. اما مانند همه مسیحیان در این رابطه “ماندن” ارزشمند است. متصل شده و پیام مثبت را بشنوید. هر بار سرود پرستشی گوش می دهم فورا بلند می شوم. همسرم که او را بسیار دوست دارم، شغل خیلی خطرناکی دارد که من اجازه صحبت کردن در مورد آن را ندارم. گاهی اوقات او را برای مدت طولانی به جاهای دور می فرستند و من تنها و نگران می شوم. اما پیام هایی که از شما دریافت می کنم به من کمک می کند تا بدانم که تنها نیستم و خدا برای ام برنامه دارد. از پیام های مثبتی که دریافت می کنم سپاس گزارم. خداوند، به شما را برکت دهد!»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.