زندگی یک هدیه است

زندگی یک هدیه است

خانه | Miracles | زندگی یک هدیه است

دوست عزیز

زندگی یک هدیه است و تو هرگز نباید برای داشتنش متاسف باشی! گاهی اوقات، ممکن است احساس کنی که وجودت اهمیتی ندارد، یا شاید دیگران سعی کرده‌اند این حس را به تو القا کنند. اما خداوند به تو می‌گوید که برای هر فردی، از جمله تو، برنامه‌ای دارد که پر از امید و آینده‌ای روشن است (ارمیا ۲۹ آیه ۱۱).

شاید گاهی اوقات احساس کنی که نمی‌توانی خودت را دوست داشته باشی، یا شاید دیگران تلاش کرده‌اند تا تو را پایین بکشند. اما یادت باشد، عیسی به ما یاد داده است که باید خودمان را دوست داشته باشیم، چرا که این تنها راه دوست داشتن دیگران است (متی ۱۹ آیه ۱۹).

اگر احساس می‌کنی که بارهای گذشته، مانند تجربه‌های تلخ یا آسیب‌هایی که دیگران به تو زده‌اند، همچنان تو را آزار می‌دهند، بدان که خدا می‌خواهد تو را بهبود ببخشد و تو را آزاد کند. او می‌گوید:

«نترس، چون من با تو هستم؛ نگران نشو، زیرا من خدای تو هستم. من تو را تقویت خواهم کرد و یاری خواهم داد و تو را حمایت کرده، نجات خواهم بخشید.»

(اشعیا ۴۱ ایه ۱۰)

پس، دوست خوبم، تو باید از این پیام الهی قدرت بگیری و هرگز برای وجود خودت متاسف نشوی. تو یک موجود شگفت‌انگیز هستی که برای اهدافی عالی آفریده شده‌ای. امروز از خدا بخواه که تو را در مسیر زندگی‌ات هدایت کند و هر زخم دلت را شفا دهد.

خداوندا،

 امروز برای دوستم دعا می‌کنم.تمنا اینکه برکاتت را بر او جاری کنی، و او را در مسیر زندگی‌اش هدایت بفرمایی. به او نشان بده که در هر شرایطی، تو همیشه کنارش هستی و او را با عشق بی‌پایانت احاطه کرده‌ای.

در نام عیسی مسیح،

آمین.

به خاطر وجودت سپاسگزارم دوست عزیزم،

 تو واقعاً یک معجزه‌ای!

پیمان شبان‌لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.