رسیدن به خط پایان پیش روی توست!

رسیدن به خط پایان پیش روی توست!

خانه | Miracles | رسیدن به خط پایان پیش روی توست!

تصور کن … یک نامه به دستت میرسه و اون رو میخونی و مطمئن هستی که تور سفر دریایی دور دنیا را برنده شده ای و آن روز فرا می رسد. بهترین لباس خودت را پوشیده و آماده ی این سفر هیجان انگیز هستی. وقتی به بندر می رسی تا سوار کشتی شوی، ناگهان راهنمای تور اجازه ی سوار شدن تو به کشتی را نمی دهد و می گوید که شرایط لازم را نداری!
یک لحظه صبر کن…چه شرایطی؟ آنهایی که با چاپ ریز پایین برگه نوشته شده است؟ در آخر اجازه نمی دهند که بروی. با تعجب برگه از دستانت می افتد و هرگز نمی توانی از سفر هیجان انگیزی که فکر می کردی حق تو است لذت ببری…

خبر خوب این است که با عیسی هیچ وقت چنین اتفاق بدی برایت نمی افتد و لازم نیست واجد شرایط باشی. بلکه آنچه خداوند وعده داده است تضمین شده است.

در کتاب مقدس رساله، اول یوحنا، باب 2، آیه های 24 و 25، آمده است: «ایمان خود را به آنچه که از اول شنیدید، حفظ نمایید زیرا اگر چنین کنید، همیشه با خدای پدر و فرزندش، رابطه ای نزدیک خواهید داشت، و زندگی جاوید که او وعده داده است، نصیب شما خواهد شد.»

وعده های خداوند واضح، حتمی و قابل اطمینان هستند. تو وارث زندگی جاودان و ابدی با خداوند هستی!
این وعده توسط عیسی مهر و امضا شده و کلمه صورت جسم گرفته و تغییر ناپذیر و تضمین شده است. بهترین ضمانت برای تو که کامل و بی نقص و جاودانه است.
دوست عزیز! تو فرزند خدای متعال هستی و کلام او از دل و فکر تو مراقبت می کند و ضامن زندگی جاویدان تو است. مسیح می گوید که چنین است.

لطفا به شهادتی از یک دوست توجه کن:«می خواهم از شما تشکر کنم برای ایمیل های روزانه ای که به من انگیزه می دهند و خیلی با قلبم صحبت می کنند. انگار برای من نوشته شده اند و همیشه آنها را با دوستان خود به اشتراک می گذارم. شکر برای وجودتان و تمامی جلال برای عیسی مسیح.

دوست خوبم! از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی: «خداوندا، شکر برای کلام تو که حقیقتا بی نقص و تغییر ناپذیر است. آنچه وعده دادی تضمین شده است. من ایمان دارم که وعده های تو عالی و بی نظیر هستند. به وعده ی زیبای تو در مورد زندگی جاویدان ایمان دارم و همیشه آن را در زندگی ام اعلام می کنم! در نام عیسی،آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.