در پیروزی زندگی کن!

در پیروزی زندگی کن!

خانه | Miracles | در پیروزی زندگی کن!

گاهی اوقات هنوز روز خود را آغاز نکرده ایم که موجی از افکار منفی به فکر ما حمله می کنند..

مثلا: من هرگز نمی توانم آنطور که باید، به کارهای امروزم برسم.. چطور برای آن تماس وقت پیدا کنم؟.. امروز اصلا حوصله ی انجام مسئولیت هایم را ندارم…

اما خوشبختانه کتاب مقدس به ما می گوید همه چیز برای کسی که ایمان دارد، ممکن است! ( در این مورد می توانی به انجیل مرقس؛ باب 9، آیه ی 23 مراجعه کنی.)  

بله دوست من، ممکن است! تو می توانی امروز را در پیروزی زندگی کنی.

در حقیقت، این پیروزی بیشتر در فکر است تا شرایط. به عبارت دیگر، ممکن است که همه چیز آنطور که امیدوار بودی یا انتظار داشتی پیش نرود. اما تو می توانی اجازه ندهی که شرایط، بر تو غالب شود و در افکارت پیروزی را به دست بیاوری و در طول روز در آرامش قلبی بمانی.

لطفا به شهادت یکی از عزیزان همراه ما توجه کن: «چند وقت پیش، مشکلی در خانواده و ازدواج من اتفاق افتاد. در واقع، این مشکل از همان اوایل ازدواجم رخ داد. من مسیحی هستم ولی آن زمان، زندگی ایمانی ضعیفی داشتم. شوهرم غیرمسیحی و اهل یک استان دیگر است. ارتباط با یک خانواده ی غیر هم زبان سخت است و کسی نمی تواند برایت کاری انجام دهد. البته می دانستم که فقط عیسی می تواند به من کمک کند، ولی ابتدا باید در وجود من تغییراتی صورت می گرفت. باید اجازه می دادم که خداوند کار کند. این ازدواج  نهایتا به طلاق ختم شد، نمی خواستم اینطور شود. می دانستم مشکلات می توانند حل شوند و همانطور هم شد. زمانی که با “هر روز، یک معجزه” آشنا شدم، معجزه هم اتفاق افتاد. به کمک دعاهای شما عزیزان این تیم، ما به هم برگشتیم و ازدواج مان جان تازه ای گرفت. ایمان من به عیسی هر روز بیشتر و بیشتر می شود. من و شوهرم خیلی همدیگر را دوست داریم و هرگز نمی خواستیم جدا شویم. اما با انتخاب های اشتباه، اجازه داده بودیم که شریر در بین ما کار کند. نهایتا پیروزی از طریق ایمان به عیسی، از آن من و همچنین زندگی زناشویی مان شد. شکر می کنم که در پیروزی عیسی ساکن هستم. از شما هم برای این پیام های روزانه سپاس گزارم. برکت و قوت روزافزون خداوند بر وجود شما باشد.

دوست خوبم! اگر امروز، این پیام با قلب تو صحبت می کند، ازت دعوت می کنم که همراه من اینطور دعا کنی: “عیسی جان، من روزم را به تو می دهم. مهم نیست که امروز چه اتفاقی می افتد، ایمان دارم در هر حال من در تو پیروز هستم! این را اعلام می کنم و آرامش تو را در قلبم می پذیرم. ممنونم عیسی که همه چیز را برای کسانی که ایمان دارند ممکن ساختی. امروز من به نام تو، در پیروزی قدم بر می دارم، آمین.”

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.