در شکاف صخره بمان

در شکاف صخره بمان

خانه | Miracles | در شکاف صخره بمان

در شکاف صخره بمان

کتاب مقدس:  امثال باب 30، آیه 24 تا 28: ‘در زمين چهار موجود كوچک و دانا وجود دارند: مورچه‌ها كه ضعيف هستند ولی برای زمستان خوراک ذخيره می‌كنند، گوركنها كه ناتوانند اما در ميان صخره‌ها برای خود لانه می‌سازند، ملخها كه رهبری ندارند ولی در دسته‌های منظم حركت می‌كنند، و مارمولكها كه می‌توان آنها را در دست گرفت، اما حتی به كاخ پادشاهان نيز راه می‌يابند. ‘

دوست من، گورکن ها پستانداران کوچکی هستن که تقریبا هم اندازه با خرگوش های صحرایی هستند. عقاب ها صیادان اصلی این جانوران هستن. گورکن،  در مواجه با تهدید هیچ وسیله ی دفاعی ای در بدن خودش ندارد، بنابراین؛ این جانور کوچک برای محافظت از خودش به شکاف صخره ها پناه می برد و خانه اش را در آنجا می سازد. این ساخته ی دست خداوند حکمت بسیاری دارد، اینطور نیست؟

دوست عزیز، شاید تو هم هنگام مواجه با شرابطی خاص مثل جفاها (در خانه یا در محل کارت)، بی عدالتی، ظلم، اتهامات نادرست و.. احساس ضعف و ناتوانی می کنی. هر آنچه که تو را تهدید می کنه و سعی داره آرامش و شادیت را بدزده مهم نیست! مهم این هست که تو مسیح را می شناسی و به او تعلق داری! عیسی پناهگاه و صخره ی محکم تو هست.

تو در شکاف صخره، پنهان شده در دل عیسی هستی. به همین دلیل است که:

حقیقت این است که عیسی همیشه داره برای تو میجنگه.  دوست عزیز! او همیشه در کنار توست و هرگز تو رو رها نمی کنه. از حضور او استفاده کن و آنجا را تبدیل به پناهگاه خودت کن، امروز به عیسی اعتماد کن!

تو در شکاف صخره، پنهان شده در دل عیسی هستی!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.