خلبان پرواز تو؛ در مسیر خداوند، کیست؟

خلبان پرواز تو؛ در مسیر خداوند، کیست؟

خانه | Miracles | خلبان پرواز تو؛ در مسیر خداوند، کیست؟

دوست من! اگر در حال عبور از طوفان هستی یا خورشید زندگی ات به روشنی می‎ درخشد، در هر دو صورت تو به یک خلبان نیاز داری تا هواپیمایت را به پرواز درآورد ، یک خلبان عالی. روح‎القدس آن شخصی است که می‎تواند تو را از هر خطری دور نگاه‎ داشته و به مقصد برساند!

کتاب غلاطیان باب 5، آیه‎ ی 25، این را به زیبایی به ما یادآوری می‎کند که: “اگر اکنون با قدرت روح خدا زندگی می‎کنیم لازم است که هدایت او را در تمام زندگی خود بپذیریم.”

فقط روح خدا می‎تواند به تو کمک کند تا به مقصد برسی… حتی اگر این بدان معنا باشد که گاهی اوقات از مکان های ناهمواری عبور کنی. مهم ترین بخش این است که تو باید به خدا که کنترل همه چیز را در دستش دارد اعتماد کنی و چشمانت را فقط به روی او متمرکز کنی!

خواست خداوند این است که هر روز به تو کمک کند، حتی در مورد مسائلی که ممکن است به نظرت بی اهمیت باشد، چرا که او عاشق توست و کوچکترین جزییات زندگی ات برایش اهمیت داشته و مهم است!

روح ‎‎القدس همیشه تو را در مسیر درست هدایت و رهبری خواهد کرد. در تمام طول سفر، دستش در زندگی ات در کار است. تو را آموزش می ‎دهد و راهی را که باید بروی نشان می‎دهد و این یک وعده است.

در مزمور 32، آیه ی 8، خداوند می‎فرماید:« تو را هدایت خواهم نمود و راهی را که باید بروی به تو تعلیم خواهم داد؛ تو را نصیحت خواهم کرد و چشم از تو بر نخواهم داشت!»

دوست عزیز! وقتی روح خدا کنترل زندگی تو را در دست دارد، از هیچ چیز نترس!

عزیزی برای ما نوشته: « سلام به شما عزیزان، من 56 سال دارم. صبح ها که بیدار می شوم، منتظر”هر روز یک معجزه” هستم. این به من آموخت که هر روز بیش از پیش به خدای خود اعتماد کنم. آرامش عمیقی دارم چرا که زندگی ام در دستان خداوند است. شبانه روز او را شکر می‎کنم.

عزیز دیگری برای ما نوشته: « پروژه ی بسیار دشواری در دست اجرا دارم، اما اولین ایمیل “هر روز یک معجزه” برایم این پیام را داشت که خدا بر همه چیز تسلط دارد. این موضوع به من اجازه داد که با اطمینان کامل روی لطف خدا حساب کنم…»

یکی دیگر از عزیزان نوشته: « هر روز با خواندن این ایمیل ها به خاطر می آورم که خدا کنترل همه ‎ امور را در دست دارد. نه من، نه اطرافیانم، نه حتی دنیا. از خوشحالی اشکم جاری شده زیرا هر کدام از این ایمیل ها قلبم را لمس کرده، یادآوری می کند که خدا با من است، هرگز مرا ترک نمی کند، محافظ و پدرم است. بی‎نهایت دوستم دارد و به من افتخار می‎کند.

از تو دعوت می کنم که با من دعا کنی… «روح القدس عزیز! روزم را به دستان تو می سپارم و هدایتت را می طلبم… به کمک من بیا خداوندا و حمایتم کن تا انتخاب های خوبی داشته باشم و نگاهم متمرکز به تو باشد. در نام عیسی آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.