خدا در آزمایش‌ها در کنار توست، پایدار بمان

خدا در آزمایش‌ها در کنار توست، پایدار بمان

خانه | Miracles | خدا در آزمایش‌ها در کنار توست، پایدار بمان

دوست عزیزم،

آزمایش‌ها اغلب باعث نگرانی و دلسردی می‌شوند، اما من می‌خواهم تو را تشویق کنم که این دوره‌ها را از نگاه دیگری ببینی. کتاب مقدس می‌گوید:

«پس حال که چنین میراثی در پیش دارید، واقعا شاد باشید، حتی اگر لازم باشد در این دنیا برای مدتی سختیها و زحماتی را متحمل گردید.»

(اول پطرس ۱ آیه ۶)

آزمایش‌ها وجود دارند تا اصالت و قدرت ایمان تو را به نمایش بگذارند. اینها لحظاتی هستند که ایمان تو تحت فشار قرار می‌گیرد، و از این فشار، ایمانی قوی‌تر و پخته‌تر بیرون می‌آید. کتاب مقدس در ادامه می‌گوید:

«این سختیها به منظور آزمایش ایمان شما پیش می‌آید، همانطور که آتش نیز طلا را می‌آزماید و پاک می‌سازد. ایمان شما پس از آنکه وارد کوره آزمایش گردید و سالم بیرون آمد، سبب خواهد شد که در روز بازگشت عیسی مسیح، مورد تحسین و تمجید و تکریم قرار گیرید.»

(اول پطرس ۱ ایه ۷)

خداوند نمی‌خواهد این آزمایش‌ها تو را شکست دهند؛ بلکه می‌خواهد از آنها برای ساختن و استحکام بخشیدن به تو استفاده کند. او می‌داند که آزمایش‌ها می‌توانند ما را وادار کنند تا بیشتر به او تکیه کنیم و به وعده‌هایش وفادار بمانیم.

اگر اکنون در میانه‌ٔ آزمایشی هستی دوست من، پایدار بمان! من برایت دعا می‌کنم و همراه تو هستم. و مهم‌تر از همه، خدا در کنار توست. او می‌خواهد نشان دهد که چگونه در پاسخ به ایمان تو عمل می‌کند.

دعای من برای تو:

خداوندم،

به دوست خوب من، قدرت و شجاعت بده تا از این دوران آزمایش با ایمان قوی‌تر عبور کند. به او نشان بده که حضور تو چگونه می‌تواند هر مانعی را تبدیل به فرصتی برای رشد کند.

در نام عیسی مسیح،

آمین.

شکر برای وجودت، دوست من

تو یک معجزه‌ای که هر روز در حال ظهور است!

پیمان شبان لاری

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.