خداوند به دعاهای تو گوش می دهد!

خداوند به دعاهای تو گوش می دهد!

خانه | Miracles | خداوند به دعاهای تو گوش می دهد!

وقتی در حال دعا هستی، ممکن است شک داشته باشی، که خداوند دعاهای تو را بشنود و حتی پاسخی به آنها بدهد. اما مطمئن باش اگر بر طبق خواست و اراده ی او دعا کرده باشی حتما دریافت می کنی!

همانطور که در کتاب مقدس، اول یوحنا؛ باب 5، آیه های 14 تا 15، آمده است: «از اینرو، خاطر جمع هستیم که هرگاه از خدا چیزی مطابق خواست او بطلبیم، دعای ما را خواهد شنید؛ و اگر یقین داریم که دعای ما را می شنود، می توانیم به این هم اطمینان داشته باشیم که آنچه از او بخواهیم به ما عطا خواهد کرد.»

ممکن است این سوال در ذهنت به وجود بیاید که اگر اینطور است، پس چطور می توانم اراده ی او را تشخیص دهم؟

با مطالعه ی دقیق کتاب مقدس و دعای منظم می توانی اراده ی خدا را برای زندگیت تشخیص دهی. خداوند می خواهد از این طریق با تو یک  رابطه ی عمیق و عاشقانه داشته باشد! بدون شک خواست و اراده اش را برای تو آشکار می کند تا بتوانی انجامش دهی!

و سوال بعدی ای که ممکن است از خود بپرسی، این است که؛ اگر به همین راحتی است، پس چرا گاهی وقت ها خدا به دعاهای من پاسخ نمی دهد؟

خداوند حاکم بر تمامی شرایط تو است. و اینکه او به دعاهای تو پاسخ نداده، نشانگر این نیست که تو را نادیده گرفته است. چون او به موقعیت تو نگاه نمی کند. شاید زمانش نرسیده است. باید این اطمینان را داشته باشی که در زمان مناسب، حتما پاسخ خواهد داد. خداوند بر وعده هایش اَمین است و هرگز تو را فراموش نمی کند!

بیا با هم در این مورد دعا کنیم: «خداوندا! من به کلام تو ایمان دارم، چرا که گفتی هر گاه بر طبق خواست و اراده ی تو دعا کنم، در زمان مناسب پاسخ  خواهی داد. پس با من صحبت کن تا خواسته های تو را برای زندگی ام تشخیص داده، دنبال کنم و به انجام برسانم. در نام عیسی طلبیدم،آمین!»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.