خداوند از درون تو آگاهه

قلب عیسی برای ما

خانه | Miracles | خداوند از درون تو آگاهه

عیسی برای هر کدام از ما قلبی پر از فیض و رحمت داره

مسیر سفر هر کدوم از ما همیشه آسان نیست، گاهی سختی ها و مشکلات خاصی رو تجربه می کنیم. اما این ایمیل ها هر روز به تو میگه، “ادامه بده، عیسی با توست.” تعداد شماها هر روز بیشتر میشه و ما با هم گروهی رو تشکیل میدیم که هرگز از بین نخواهد رفت! و من از کار عظیم خدا در زندگی های افراد شگفت زده ام.

 از تو دعوت می کنم تا شهادت های زیر رو بخونی تا تشویق بشی و “ادامه بدی!”

  • ایمیل هایی که از شما دریافت می کنم، آرامش بسیار زیادی به من میده، هر روز اون ها رو می خونم و انگار این متن برای من نوشته شده، و اینطور به نظر میرسه که انگار از قبل داستان زندگیم رو برای شما گفتم و شما این پیغام ها رو برای من نوشتید. اما شما که من رو نمیشناسید، بلکه خداست که من رو میشناسه. او جنگ ها، آزمایش ها و رویاهای من رو می دونه و از این پیغام ها استفاده می کنه تا با من حرف بزنه. خداوند عظیم و شگفت انگیزه! و من واقعا پر از انگیزه شدم!
  • این ایمیل ها من رو از ناامیدی و خودکشی نجات داد. اولین متنی که از شما دریافت کردم ساعت 1 نیمه شب بود و من بسیار ناامید و غمگین بودم. ترس زیادی داشتم و دوست نداشتم دیگه زنده بمونم. داشتم دعا می کردم که پیغامی تحت عنوان “خدا امین است. او تو را بلند کرده، اشکهایت را پاک می کند.” دریافت کردم. ایمان دارم که این ایمیل ها کار انسان نیست بلکه کار عظیم خداست که بوسیله ی انسان انجام میشه.

خدا رو شکر می کنم به خاطر شهادت های ارزشمند شما. دعا می کنم که خدا هر روزه من رو هدایت کنه و کلامش رو در قلب من بگذاره تا فرزندانش نجات پیدا کنن و تشویق بشن.

دوست عزیز؛

 تو آفریده ی عالی خداوند هستی. پدر تو در آسمان عاشقانه دوستت داره.. در قلب من هم محبتی مثل محبت خدا نسبت به تو وجود داره.

با تمام نیازهات به حضور خداوند برو چون او تو رو عاشقانه دوست داره!

«پس بياييد به حضور تخت پر فيض خدا برويم تا او رحمت خود را شامل حال ما سازد و به لطف خود، ما را به هنگام نياز ياری فرمايد رساله عبرانیان باب 4 شماره 16 (از ترجمه تفسیری کتاب مقدس)

خداوند کاملا شخصیت تو را می شناسد!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.