خداوند از تجلی فیضش در تو خشنود است!

خداوند از تجلی فیضش در تو خشنود است!

خانه | Miracles | خداوند از تجلی فیضش در تو خشنود است!

خداوند از تجلی فیضش در تو خشنود است!

دوست من! اندازه اشتباهاتت هرگز نمی تواند با محبت خداوند نسبت به تو برابری کند. این موضوع خیلی واضح است، اما گاهی اوقات ممکن که تحت فشار یک گناه در حال له شدن باشی، حتی تا آنجا پیش بروی که فکر کنی، “من اصلا نمی توانم دعا کنم” یا “من نمی توانم در این حالت به حضور خداوند بروم.”

توجه کن که هیچ کس نمی تواند بدون یاری خداوند خود را به تنهایی پاک یا آزاد کند. اوست که شستشو می دهد. اوست که فدیه می دهد. به سادگی به او نزدیک شو و اگر احساس نیاز کردی از او طلب بخشش کن. او وفادار و نیکو است. او گناهان تو را پاک می کند! این چیزی است که عیسی در کتاب مقدس؛ متی باب 9 – آیه  13اعلام می کند:

‘سپس اضافه كرد: «برويد، کمی در مورد اين آيهٔ كتاب آسمانی فكر كنيد كه می‌فرمايد: ”من از شما هديه و قربانی نمی‌خواهم، بلكه دلسوزی و ترحم می‌خواهم.“ رسالت من در اين دنيا اين است كه گناهكاران را به سوی خدا بازگردانم، نه آنانی را كه گمان می‌كنند عادل و مقدسند!» “

دوست عزیز! خدا تو را همان طور که هستی می پذیرد، مهم نیست در چه وضعیتی هستی. آغوش او باز است، همیشه آماده است تا تو را احاطه کند و آرامش دهد. او مهربان و سرشار از عشق است. او واقعاً از ابراز محبت از طرف تو خشنود می شود.

ممکن است در مورد نیک وویچیچ – مردی که بدون دست یا پا متولد شده است – شنیده باشی. (می توانی یک ویدئو از این شخص در اینترنت ببینی). شاید از اینکه چگونه او علیرغم ناتوانی اش به طور کامل زندگی می کند شگفت زده شدی؟ آیا از شادی، شجاعت و ایمان او به خدا متاثر شدی؟ چگونه یک انسان بدون دست و پا می تواند این همه محبت، شفقت و همدردی نسبت به همسایه خود نشان دهد؟ چه الگوی دلگرم کننده ای برای نسل ما! پس از تو دعوت می کنم که این دعا را با من تکرار کنی: «خدایا برای خطاهایم از تو طلب  بخشش می کنم. دعا می کنم این بار را از قلبم برداری. من می خواهم آزادی واقعی را در تو تجربه کنم و فیضت را دریافت کنم. از رحمت تو سپاسگزارم. در نام عیسی طلبیدم، آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.