خدا، برنامه های خوبی برایت دارد!

خدا، برنامه های خوبی برایت دارد!

خانه | Miracles | خدا، برنامه های خوبی برایت دارد!

 دوست عزیز! حتی اگر راه  یا  مسیر زندگی ات نابسامان به نظر می رسد، فراموش نکن که خدا تو را بسیار دوست دارد و برنامه و هدفی عالی برای تو دارد.

برخورد قلبی تو در مواجه شدن با سختی ها و مشکلات چطور است؟ آیا به راحتی دلسرد می شوی؟

خدا هیچ وقت به ما نگفت که راه، آسان خواهد بود. با این حال روح قدوس خود را به ما عطا کرد تا در این مسیر برای مان تسلی دهنده، هدایت کننده و راهنما باشد و در صورت نیاز ما را به مسیر درست بازگرداند.

دوست من! خدا عاشقانه تو را دوست دارد. حتی اگر راه بسیار سخت باشد، محکم بایست و دست خدا را رها نکن.

امروز با شهادت این دو دوست عزیز دلگرم شو و بدان که خدا تو را بسیار دوست دارد!

یکی از عزیزان نوشته: دو ماه پیش یا بیشتر، نگران این بودم که بعد از گذراندن ۲۲ سال در زندان، زندگی‌ام چگونه پیش خواهد رفت. با دریافت «هر روز، یک معجزه» تشویق شدم که بیشتر از همیشه به خداوند و نجات دهنده ی خود اعتماد کنم و امروز توکلم فقط به اوست و خیلی دوستش دارم. هر روز مشتاقانه منتظر دریافت «هر روز، یک معجزه» هستم… و از خداوند و نجات دهنده ی خودم برای این خدمت تشکر می کنم.

عزیز دیگری نوشته: دریافت «هر روز، یک معجزه» برای من، یک موهبت  الهی است. بیشتر و بیشتر دارم شبیه عقابی می شوم که در حال پرواز است و نگاهم به اطرافم متفاوت شده، خیلی شاد هستم و روحم در سطح بهتری قرار گرفته است! مثل اینکه بارانی احیا کننده بر روی من می بارد… و در هنگام روبرو شدن با سختی ها آرام هستم. در حقیقت این خداوند است که دارد در من کار می کند!

بله دوست خوبم! ایمان دارم و اعلام می کنم که امروز خداوند برای تو برنامه های عالی و بی نظیری دارد!

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.