تو کاندیدای عالی برای یک معجزه هستی!

تو کاندیدای عالی برای یک معجزه هستی!

خانه | Miracles | تو کاندیدای عالی برای یک معجزه هستی!

آیا تا به حال متوجه شدی که آمدن عیسی به زمین چقدر معجزه آسا است؟ تولد او تقریباً 7 قرن قبل تر، توسط اشعیا نبی اعلام شد، همانطور که در اشعیا باب 7 آیه 14 آمده است: بنابراین خود خداوندگار به شما نشانه‌ای خواهد داد: اینک باکره آبستن شده، پسری خواهد زاد و او را عِمانوئیل نام خواهد نهاد.

باکره بچه دار می شود. چه بیانیه باورنکردنی! «از لحاظ فنی» برای مریم غیرممکن بود که بچه ای را به دنیا بیاورد، زیرا او باکره بود. بدون رابطه با مرد هیچ زایمانی امکان پذیر نیست… البته به زبان انسانی. و با این حال، مریم باردار شد. مریم با دخالت روح القدس باردار شد. و ثمره این بارداری معجزه آسا، عیسی است… خدا عیسی را به دنیا فرستاد، مردی که زندگیش، زندگی میلیون ها انسان دیگر را تغییر داد و امروز نیز به تغییر آنها ادامه می دهد!

چرا این را به تو یادآوری میکنم؟ زیرا گاهی اوقات خداوند به شیوه های عجیبی در زندگی ما عمل می کند. اجازه بده توضیح بدم در مورد آمدن عیسی، خدا “سرزمینی” را انتخاب کرد که بدون دخالت معجزه آسای او نمی توانست ثمر دهد. و پس از آن که روح او بر مریم سایه افکند، بچه ای به دنیا آمد که تمام منطق پزشکی و انسانی را به چالش کشید.

و گاهی، در زندگی ما، خدا همین کار را می کند. شاید مردم به تو نگاه می کنند و می گویند که مشکلات تو قابل حل شدن نیستند، شاید میگویند که تو هرگز نمی توانی کار با ارزشی انجام دهی، یا شاید از تو انتظار چیز خاصی ندارند … شاید اینها حتی افکار منفی تو، در مورد خودت هستند …

دوست من، آیا زندگی تو نابارور به نظر می رسد، نمی تواند چیز خوبی را “به ثمر بیاورد”؟
اگر اینطور است، شاد باش! بله، شاد باش، چرا که اگر چنین است … تو کاندیدای عالی برای یک معجزه هستی!

زمانی که به نظر می رسد زندگی چیزی به بار نمی آورد، زمان ظهور معجزه است! من تو را تشویق می کنم که امروز چشمان خودت را به عیسی بدوزی. بر کسی که بصورت معجزه آسایی به دنیا آمد، تا او بذر چیزهای خارق العاده را در زندگی تو بکارد و تجلی دهد.

اگر دوست داری با من هم دعا بشو و از طریق دعا از صمیم قلب به خدا توکل کن… «پدر، گاهی فکر می‌کنم به هیچ چیز خوبی در زندگی‌ام نمی‌رسم. اما من اعلام می‌کنم که کاندیدای ایده‌آل برای معجزه‌ای هستم که در من ثمره دهد… مثل مریم که تو انتخاب کردی. من امروز باور دارم که تو سخت ترین شرایط را برعکس می کنی. پدر، دقیقاً به من نشان بده که از من چه انتظاری داری تا معجزه رخ دهد. خودت را در زندگی من به نام عیسی جلال بده! آمین.»

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.