تو با ارزش هستی!

تو با ارزش هستی!

خانه | Miracles | تو با ارزش هستی!

آیا تو واقعا ارزش خودت را دست کم گرفته ای؟ شاید فکر کنی که چرا این سوال را می پرسم؟ برای بعضی از ما، ممکن است زندگی و نجات روح مان، هیچ ارزش و بهایی نداشته باشد. با این وجود، این آیه از کتاب مقدس می خواهد بطور خاص، به تو بگوید…

در کتاب مقدس؛ اول پطرس، باب 1، آیه های 8 تا 19 آمده است:«زیرا می‌دانید از شیوه ی زندگی باطلی که از پدرانتان به ارث برده بودید، بازخرید شده‌اید، نه به چیزهای فانی چون سیم و زر، بلکه به خون گرانبهای مسیح، آن بره ی بی‌عیب و بی‌نقص.»

برای بهای آزادی روح خودت چقدر می توانی پرداخت کنی؟ صد میلیون؟ صد میلیارد؟ یا…؟ حتی اگر همه ی طلاهای دنیا را هم داشته باشی، باز هم نمی توانی بهای آزادی روح ات از چنگ جهنم، را پرداخت کنی و زندگی خود را نجات دهی. فقط خون عیسی، فداکاری پسر خدا، می تواند بهای آزادی تو را پرداخت کند!

او که کامل و بی نقص بود، تبدیل به گناه شد.  تمامی گناه و سنگینی غم های تو را بر دوش خود گرفت. ارزش تو خیلی بالاتر از این است که با چیزهای دنیایی مثل پول و طلا ارزیابی و پرداخت شود. تنها بهایی که می توان پرداخت کرد، خون خدا و خداوند ما، عیسی مسیح است.

لطفا به این شهادت توجه کن: من با این فکر که خیلی بی ارزش هستم بزرگ شده ام. این چیزی است که همیشه شنیده ام. خدا رو شکر که از طریق پیام های روزانه ی شما دارم یاد می گیرم که از تمامی این زنجیرها و اسارت ها رها شوم و ببینم که خداوند چقدر مرا دوست دارد و  برای او بسیار گران بها و با ارزش هستم. من فرزند خدا و به شباهت او آفریده شده ام و لایق محبت و دوست داشتن هستم. از شما ممنونم.

دوست من! تو برای خداوند بسیار با ارزش و گرانبها هستی و عیسی، بی نهایت تو را دوست دارد.

دعا می کنم که قلبت با خواندن این پیام لمس شود. پی به محبت عظیم خداوند ببری و زندگی تو مملو از آرامش و عشق عیسی شود.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.