تو با ارزشی

تو با ارزشی

خانه | Miracles | تو با ارزشی

تو فرزند خدا هستی. بنابراین تو

مقدس،
آزاد،
پاک،
و بازخرید شده هستی

من وضعیت قلب یا زندگی تو را نمی دانم، اما یک چیز را می دانم: امروز دوباره، وقوع یک معجزه امکان پذیر است. هر نیازی که داشته باشی، خداوند می تواند آن را برآورده کند.

من می خواهم این آیات را که تو را مخاطب قرار دادم، از جانب خداوند با تو به اشتراک بگذارم و دعا می کنم که آنها تو را برکت دهند.

اما اکنون، دوست من، به خداوندی که تو را آفریده است گوش بده: «نترس! زیرا من بهای آزادی تو را پرداخته‌ام. من تو را به نام خوانده‌ام. تو مال من هستی. هنگامی که از آبهای عمیق بگذری من با تو خواهم بود. هنگامی که سیل مشکلات بر تو هجوم آورد، نخواهم گذاشت غرق شوی! هنگامی که از میان آتش ظلم و ستم عبور کنی، شعله‌هایش تو را نخواهند سوزاند! زیرا من یهوه، خدای مقدّس تو هستم و تو را نجات می‌دهم. تمام ممالک جهان را فدای تو خواهم کرد، زیرا تو برای من گرانبها و عزیز هستی و من تو را دوست دارم.


(برگرفته از کتاب اشعیا، باب 43 آیه های 1-4)

دوست من، تو در نظر خدا ارزشمند هستی، تو گرانقدر هستی.پس از تو دعوت می کنم تا با این نگاه روزت را آغاز کنی، و به آنچه که در خداوند هستی و انجام دادی، و به رشد روحانی که با عیسی انجام دادی، افتخار کنی.

اگر هنوز تصمیمی برای پیروی از عیسی نگرفته‌ای، می‌توانی، در صورت تمایل، برای ما ایمیل بفرستی تا با همدیگر دعا کنیم، تا بتوانی راحت تر و با اطمینان بیشتر، قلبت را به عیسی مسیح تقدیم کنی تا او از این به بعد در این تصمیم ها و زندگی جدیدی که به تو می دهد، با تو همراه شود.

مشاهده مطالب بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.