تو آدم زیبایی هستی!

تو آدم زیبایی هستی!

خانه | Miracles | تو آدم زیبایی هستی!

آیا می تونی تفاوت بین دو کفشدوزک رو تشخیص بدی؟

شاید نه!

  واقعیت اینه که اونا متفاوت هستن.

 رنگ، اندازه و تعداد خال‌هایی که هر کدوم از اونا دارن با بقیه‌شون متفاوته.  تعداد خال‌های روی بدنشون از ۲ تا ۲۲ تا متفاوته! هر یکی از اونا ویژگی‌ها، هدف و نقش خودشون رو دارن. هر کدوم دارای جزئیات کوچکی هستن که اون‌ها رو منحصر به فرد می‌کنه اما ما انسان ها در نگاه اول این چیزها رو متوجه نمی‌شیم، چرا؟

چون ما اونها رو نیافریدیم. اما خدا همه چیز رو آفرید. او همه چیز رو با کلام خودش آفرید از جمله تو رو!

 “تو تمام اجزای بدنم را ساختی و در رحم مادرم همهٔ آنها را به هم پیوند دادی.”

 (مزمور ۱۳۹ آیه ۱۳)

دوست عزیزم،

 تو هم شبیه مثال این کفشدوزک در نگاه خدا زیبا هستی. اما در نگاه اول، کسایی که تو رو نمی ‌شناسن، نمی‌دونن چه چیزی تو رو بسیار خاص می‌کنه. گاهی حتی خود تو هم این رو نادیده می‌گیری! با این حال خدا با دقت ویژگی‌هات رو تعیین کرد:

قد و هیکلت،

رنگ موهات، چشم هات، پوستت،

شکل دست‌ها و پاهات و همه‌ی جزییات دیگه‌ی وجودت رو.

… و او قطعا اشتباه نکرد.

شاید تو این رو فراموش کرده باشی و از ظاهر فیزیکی خودت راضی نیستی. ترجیح میدی چند سانتیمتر بلندتر باشی، عضلانی‌تر باشی، بینی باریک تری داشته باشی یا موهای وِز کمتری داشته باشی… و یا شاید برعکس!

این حقیقت رو با تمام وجود بپذیر و باور کن که چه، چیزی رو که در آینه می بینی دوست داشته باشی و چه نداشته باشی، تو شاهکار خدا هستی.

اجازه نده که تحت تاثیر حیله‌های ابلیس که دوست داره درِ گوشت زمزمه کنه و بگه که تو کسی نیستی و بود و نبود تو برای این دنیا فرقی نمی‌کنه قرار بگیری. این یه دروغه!

 خودت رو بپذیر، چرا که خداست که تو رو آفریده.

  اگر مایل هستی بیا با هم دعا کنیم::

«خداوندم،

از تو سپاسگزارم که با شگفتی من رو در بطن مادرم شکل دادی. می‌دونی که گاهی در پذیرش خودم همینطور که هستم مشکل دارم. از تو می‌خوام کمکم کنی که خودم رو همینطور که هستم دوست داشته باشم و خودم رو از نگاه تو ببینم!

به نام عیسا،

آمین.»

روز خوبی داشته باشی.

دیدن نوشته های بیشتر

آیا مایل به دریافت پیغام های روزانه ی ما در جعبه ی دریافت ایمیل خود هستید؟ ثبت نام نمایید.